Nieuwe chat! Zie dit topic.

worstelen met gevoel

Gevoelens die je met de wereld deelt
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: worstelen met gevoel

Bericht door janine2363 »

monique fisher schreef: 13 mar 2019, 18:33 .. elke keer dwaal ik af in mijn gevoelens en emotie. Elke keer ben ik bezig met mijn vrouw zijn en als ik met iets bezig ben dan kan ik mij niet concentreren, ik dwaal af naar hoe en wat in een transitie, zoek het hele internet af naar SRS en FFS en hoe en wat met hormonen, daarnaast zit ik constant op Pinterest kleding te bekijken, en hiermee bedoel ik natuurlijk geen werkkleding. Ook spookt het door mijn hoofd hoe om te gaan met mijn omgeving ...
Het is gemakkelijk, verleidelijk en een grote valkuil om je leven en gedachten door trans-zijn & transitie te laten domineren. Dingen kunnen nu zo belangrijk lijken en je doelen laten stellen die achteraf, als je rust hebt gevonden, misschien minder belangrijk zijn. Maar ook om die rust te vinden, moet je misschien wel gewoon dié stappen zetten die wel nodig zijn.

Ik heb hier waakzaam voor proberen te zijn, maar nu ik mijn rust heb; Mijn spiegelbeeld is nu echt van mij; Is het ook duidelijk waar ik steken heb laten vallen maar gelukkig ook waar ik het goede pad gekozen heb. Bijvoorbeeld een van de eerste dingen die ik mij realiseerde na mijn geslachtsbevestigende chirurgie was dat ik aangezichts chirurgie niet meer wilde. Gewoon geen zin om tijd in het ziekenhuis door te brengen waar ik in diezelfde tijd gewoon blij verder kan met mijn leven.

Janine