Ik weet het niet meer

Gevoelens die je met de wereld deelt
Jenny1987
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mar 2020, 16:20
Gender: Transgender

Re: Ik weet het niet meer

Bericht door Jenny1987 »

Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Ik ben nu op zoek naar contacten met mensen in de stad Amersfoort. Dus echt mensen die in Amersfoort wonen.
Als dat niet lukt, dan moet er (voorlopig) maar online contact plaats vinden.

Groetjes !
Jenny1987
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mar 2020, 16:20
Gender: Transgender

Re: Ik weet het niet meer

Bericht door Jenny1987 »

schizo schreef: 16 apr 2020, 17:45
Jenny1987 schreef: 30 mar 2020, 11:35 Hoi lieve mensen,

Misschien kunnen jullie me helpen, ik weet het niet.
Maar mijn leven is nogal zwaar momenteel.
Ik ben gediagnosticeerd met een bipolaire stoornis. Juli vorig jaar. Hiervoor slik ik lithium. En een beetje olanzapine.

Die lithium vlakt me af qua emoties. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor t laatst heb gehuild. Lange tijd geleden. Meer dan een jaar.

Daarbij geloof ik dat ik genderdysforie heb. Ik heb in Barcelona, Spanje, anderhalf jaar lang als vrouw geleefd. Toen in maart 2018 daarmee gestopt. Weer 2 jaar als man geleefd.

Maar ik bleef me maar slecht van binnen voelen. Al een flinke tijd. Het gaat te ver om het hele verhaal hier op te schrijven.

Maar ik wijd die slechte gevoelens aan genderdysforie.

Nu weet ik niet goed hoe ik verder moet. Ik zat te denken om terug te gaan naar Spanje. Maar voor mn gevoel wil ik hier in Nederland blijven.

Groetjes,

Jenny
Ik heb iets soortgelijks... Schizo-affectieve stoornis / bipolair type. Loop sinds 2008 bij de psychiater. Ik heb vroeger ook lithium gehad en heel veel andere medicijnen. Nu Clozapine (antipsychoticum) en Lorazepam (kalmeringsmiddel).Op mijn 17e met (mannelijke) hormonen begonnen. En alle operaties gehad. Helemaal tevreden als transman!

Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Ik ben nu op zoek naar contacten met mensen in de stad Amersfoort. Dus echt mensen die in Amersfoort wonen.
Als dat niet lukt, dan moet er (voorlopig) maar online contact plaats vinden.

Groetjes !