Q&A vlog en reacties van jongens die niet oke zijn

Gevoelens die je met de wereld deelt
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Q&A vlog en reacties van jongens die niet oke zijn

Bericht door Anon20230219 »

Irene_de_Vreede schreef: 21 mei 2020, 21:16 Voor Cismannen begrijp ik dat het krijgen van erectie van belang kan zijn, maar voor transvrouwen?
Nou ik ben toch wel blij dat de boel bij mij beneden weer beetje werkt, zonder erectie krijg je weinig voor elkaar is mijn ervaring.
Het scheelt wel als je weinig testo aanmaakt je ook niet veel zin heb in seks dat is dan weer een voordeel.
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Q&A vlog en reacties van jongens die niet oke zijn

Bericht door AnneCeleste »

Lisa1973 schreef: 21 mei 2020, 21:14 Je kan gewoon geen erectie meer krijgen als je beide laat weghalen, anders had ik die optie zeker tot mij genomen maar werd mij toch echt afgeraden.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Er is in principe ook geen verschil tussen geen T in je lijf hebben door blokkers of door geen ballen te hebben.

De regel is meer 'use it or lose it'.

Erecties zijn toch overrated, maar als het echt niet lukt kan je altijd nog een klein blauw pilletje nemen.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Q&A vlog en reacties van jongens die niet oke zijn

Bericht door Anon20230219 »

Ok ik vind het prima verder.
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Q&A vlog en reacties van jongens die niet oke zijn

Bericht door mystory.nicky »

Lisa1973 schreef: 21 mei 2020, 21:03
mystory.nicky schreef: 21 mei 2020, 16:40
Houdt er rekening mee dat als je je teelballen laat weghalen je seksleven wel zo goed als voorbij is.


Dat is niet waar, ken meerdere meiden die dat gedaan hebben. Is niks veranderd....
Bron Isala:
Een direct gevolg van de operatie is dat u geen erectie meer kunt hebben. Soms kunt u wat last hebben van opvliegers.

Als je 1 teelbal laat weghalen geldt dit overigens niet, Artsen doen deze ingreep eigenlijk alleen als daar kanker wordt vastgesteld.

Hier het verhaal van iemand welke zijn beide testikels moest laten weghalen:

Seksleven

Het verlies van beide zaadballen heeft een negatieve invloed op het seksleven van Ralph. ‘Maar dat is niet de enige oorzaak. Voordat ik mijn ballen verloor, zat ik al zeven tot acht jaar in de medische molen met urologische problemen. Overal moest ik mijn broek laten zakken, waardoor ik het gevoel had dat mijn geslachtsorgaan een soort publiek bezit werd. Ook kon ik niet sporten en lichamelijk bezig zijn, terwijl ik voor mijn medische problemen topfit was. Daarbij komt dat ik in een echte mannenwereld werk, waar het lastig is om problemen openlijk te bespreken. Kortom, ik zat niet lekker in mijn vel en dat had natuurlijk ook effect op mijn seksleven.”

Ralph twijfelt nog over een prothese. “Ik ben er intussen aan gewend geraakt hoe het eruit ziet en mijn vrouw vindt het ook geen probleem. Bovendien zou het weer een stap betekenen in de medische molen.”

Testosteron instellen

Nu Ralph zelf geen testosteron meer aanmaakt, smeert hij zich elke ochtend in met een hormoongel. “Na de verwijdering van de eerste bal smeerde ik al een beetje, omdat de overgebleven bal minder actief was. Ik ben nog steeds niet goed ingesteld, want mijn testosteron blijkt bij elk bloedonderzoek te laag te zijn. Zelf merk ik dat ik lusteloos word en dat mijn ogen droger worden. Testosteron blijkt invloed te hebben op de slijmvliezen. Het is lastig om het testosteronniveau goed in te stellen, maar ik merk dat het wel beter wordt.”


Wilde je even laten inzien dat de ingreep meer inhoudt dan eventjes wat weghalen...
Wat een bijzonder verhaal, ik ken twee transmeiden die hun ballen ook hebben weg laten halen, en de erectie is geen probleem alles werkt nog prima! Komt niks meer uit, maar dat heb ik nu ook al door de blokkers...
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
mystory.nicky
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 mei 2020, 23:05
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Q&A vlog en reacties van jongens die niet oke zijn

Bericht door mystory.nicky »

Dames ik heb even nieuwe topic geopend over de Orgidectomie (Verwijderen van de ballen) viewtopic.php?f=28&t=7423
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. volg je me al op insta: https://www.instagram.com/nicky_dejong
Plaats reactie