Verliefd, emoties, seks..

Open forum, waar ook de transgenders op dit forum kunnen meepraten.
Jax1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2020, 10:14
Gender: Man

Verliefd, emoties, seks..

Bericht door Jax1982 »

Hoi allen,

Ik hoop dat ik dit in het juiste forum zet, indien anders, excuses.

Zoals vermeld in het voorsteltopic, heb ik iemand ontmoet die post-op transgender is. Laten we haar voor het gemak Kim noemen.
Ik ken haar al sinds 2007, toen zij nog een hij was. We kwamen tot elkander via Skype en Ventrilo (gamers van toen zullen het vast nog kennen) en hebben een goede band opgebouwd. Een soort van online vriendschap.

Enkele jaren geleden verwaterde het contact, daar hij zich verdronk in alcohol en wij, een goede vriend en ik, konden niet achterhalen wat nu de reden was.
Ongeveer twee jaar geleden kreeg ik een bericht dat hij bezig was met een transitite naar vrouw. Mijn goede vriend vond dat ontzettend raar en heeft afstand genomen. Ik daarentegen vond het enorm interessant. Des te meer omdat wij, al is het online, onze meest intieme geheimen al wel gedeeld hadden. Dit was natuurlijk een verrassing, maar ik keurde en keur het nog steeds absoluut niet af. Iedereen heeft het recht om te doen met zijn of haar lichaam en zich te voelen zoals hij of zij dat wil.

Ten tijde van dit gegeven was ik nog getrouwd met een vrouw. Inmiddels liggen wij in scheiding, omdat mijn bijna ex-vrouw en ik al bijna een jaar niet intiem zijn geweest en zij aangegeven heeft niet monogaam te kunnen zijn en geen relatie meer wil. Misschien dat er nog een vriendschap blijft, misschien niet.

De laatste maanden zijn wij, de post-op T en ik, enorm naar elkaar toegegroeid. Via de webcam, kik, whatsapp. We praten veel en de onderwerpen gaan inmiddels over het feit dat zij heel graag naar Nederland wil komen (ze is Amerikaans, 40 jaar) volgend jaar om een paar weken of maanden bij mij op bezoek te komen. Natuurlijk is er altijd een kans dat dit niet gebeurt, al kan ik met enige zekerheid zeggen dat het gevoel heel goed zit. Zeker daar ze al verschillende opties heeft getoond over de vlucht, de kosten, verblijf eerste nacht na haar vlucht en zulks.

Natuurlijk ben ik zo blij als een kippie, want ik ben enorm op haar gesteld. Daarbij zeggende, ik heb de mozaïekvariant van het syndroom van Klinefelter. 47XXY in 't kort. In mijn lichaam zijn sommige cellen voorzien van een extra X-chromosoom. Dat houdt in dat ik wat meer vrouwelijke (als ik het zo mag stellen) hormonen in mijn lichaam heb dan normale mannen. Ik ben verre van homoseksueel of biseksueel, ik ben echt heteroseksueel ingesteld. Een goede vriendin van mij begrijpt mijn interesse in Kim, maar ik ben van mening dat liefde en intimiteit overgaat van karakter op karakter, niet op iemands lichaam of geboren gender.

Nu is het zo dat zij al plannen maakt om in elk geval anderhalve maand te blijven. Ze stelt dat ze niet eerder zo'n open persoonlijkheid als die van mij is tegengekomen en stuurt geregeld kusjes, hartjes en fotokusjes naar mij toe. Ze heeft zelfs een spreuk laten drukken in een schilderijtje in haar woonkamer met mijn naam erin en een foto van mij. Dat zegt al heel wat lijkt mij.

Ik denk er geregeld over na als ze hier zou zijn, mocht het zover komen dat we heel intiem worden. De vraag die ik dus eigenlijk heb, hoe moet ik seksueel contact met een post-op transgender (dus al vrouw) voorstellen ? Is dat hetzelfde als een geboren vrouw ? Hoe zit het met bijvoorbeeld beffen, penetratie en zulks ? Ik vind niet echt de informatie op het internet die ik echt wil weten.

Hopelijk kunnen jullie mij hierin van wat informatie voorzien. Het laatste wat ik wil is dat ik, mocht het zo gebeuren zoals hierboven beschreven, haar pijn doe of dat het anders is dan ik me had voorgesteld.

Voor wat betreft het naar Nederland komen. Zij zit in de online salesbranche en heeft een mobiel kantoor (d.w.z. een laptop vanwaar ze overal ter wereld kan inloggen). Ik ben in veel landen buiten Europa geweest, maar zij is daadwerkelijk driekwart van de wereld al rondgevlogen.

Lang verhaal, hopelijk is het duidelijk genoeg. Als er geen seksuele intiimiteit gebeurt, is het ook prima. Wat ik graag zou zien, is dat ze een paar weken gezellig op bezoek komt. Ik ga het in elk geval niet forceren. Dat is niet wat ik wil. Maar dat ik geïnteresseerd ben in haar en haar leven, is een feit.

Last but not least, ik heb in het verleden een relatie gehad met een vrouw uit Brazilië voor de duur van 7 jaar en wij vlogen geregeld naar elkaar toe.
Helaas is zij overleden aan de gevolgen van kanker. Anders had ik waarschijnlijk nu nog steeds een relatie met haar gehad. Ik ben zeker op de hoogte van de eventuele problemen en de afstandskwestie van relaties met iemand in een ander continent.

Groetjes,
Jax (jah, zo heet ik echt. Thanks dad).
Gebruikersavatar
Anna83113
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 mar 2020, 00:01
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Middelburg

Re: Verliefd, emoties, seks..

Bericht door Anna83113 »