Owjee Ben Ik Gay?

Open forum, waar ook de transgenders op dit forum kunnen meepraten.
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Owjee Ben Ik Gay?

Bericht door Patricia »

Je partner is veranderd, je man is nu een vrouw of je vrouw is nu een man. Zo ga je van een volledige man/ vrouw of vrouw/man relatie naar een same sex relatie en klinkt bij vele de vraag owjee ben ik gay? (ik gebruik gay als verzamelnaam voor mannen en vrouwen). Ik ben nu samen met een trans vrouw en heb dus nu een lesbische relatie dus ben ik dan officieel gay? Nee hoor ik vind mannen nog steeds leuk, maar ik heb wel een same sex of gay relatie. Soms levert dat grappige dingen op, tenminste best grappig als mensen vragen. Ow maar Hey jij was toch getrouwd met die en die? Ben je gescheiden dan. Haha, Nee hoor. Je hebt ook mensen die minder subtiel reageren, zo kreeg ik ook eens de vraag, Ben je pot geworden?

Het maakt niet uit wat je bent Hetero, Gay. Bi, en alle andere opties die er zijn. Of je man, vrouw of trans bent doet er dan niet toe. Zolang je maar goed in je vel zit en anders zeg je gewoon ja ik ben Gay en ben er trots op. Er is namelijk helemaal en totaal niets mis mee. Zolang je maar gelukkig bent en geniet van le leven van en met elkaar.

Heb jij als directe betrokkene geworsteld met deze situatie (s) deel dan je ervaring of je mening. Of als je iemand kent die zoiets soortgelijks meemaakt of heeft meegemaakt. We lezen het graag
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Owjee Ben Ik Gay?

Bericht door Ender »

niks mis met je topic (interessant zelfs) maar trans zijn heeft niks met seksuele geaardheid te maken.. je noemt het nu in 1 rijtje maar dat klopt niet ;)
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: Owjee Ben Ik Gay?

Bericht door Patricia »

Nee dat zeg ik ook niet je leest niet goed. Doordat mijn partner van male to female gaat kom ik als betrokkene in een lesbische relatie terecht. Ik heb het niet over het veranderen van geaardheid. Het kan verwarrend zijn voor ons als betrokke.
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Owjee Ben Ik Gay?

Bericht door Ender »

Ja dat snap ik, maar je noemt trans in je rijtje "Het maakt niet uit wat je bent Hetero, Gay. Bi, Trans en alle andere opties die er zijn. Zolang je maar goed in je vel zit en anders zeg je gewoon ja k ben Gay en ben er trots op." alsof "trans" zijn een geaardheid is. Dat bedoel ik alleen.
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: Owjee Ben Ik Gay?

Bericht door Cait »

Dat bedoeld ze obvious niet zo ender... de context en vergaal zijn duidelijk. Leuke discussie
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Owjee Ben Ik Gay?

Bericht door Anon20190501 »

Ender schreef: 12 mar 2018, 20:34 Ja dat snap ik, maar je noemt trans in je rijtje "Het maakt niet uit wat je bent Hetero, Gay. Bi, Trans en alle andere opties die er zijn. Zolang je maar goed in je vel zit en anders zeg je gewoon ja k ben Gay en ben er trots op." alsof "trans" zijn een geaardheid is. Dat bedoel ik alleen.
Vervang de komma tussen de opties van Patricia door een OR operator (geen XOR !). Dan wordt het wellicht duidelijker.

https://stackoverflow.com/questions/176 ... or-and-xor
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Owjee Ben Ik Gay?

Bericht door Anon20190122 »

Je krijgt uiteindelijk voor de buitenwereld wel het stempel lesbo of pot.
mensen die van het transgender gebeuren weten drukken je weer een ander stempel op.

In principe heb ik dezelfde relatie met toevoeging dat ik zelf een verleden heb maar ik heb overal schijt aan.
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Owjee Ben Ik Gay?

Bericht door Ender »

Cait schreef: 12 mar 2018, 21:40 Dat bedoeld ze obvious niet zo ender... de context en vergaal zijn duidelijk. Leuke discussie
niet zo duidelijk voor mij.. dus.. en dan vervolgens zeggen dat ik niet goed lees..? ik vind haar zowiezo moeilijk te volgen
Sigrid schreef: 12 mar 2018, 21:46
Ender schreef: 12 mar 2018, 20:34 Ja dat snap ik, maar je noemt trans in je rijtje "Het maakt niet uit wat je bent Hetero, Gay. Bi, Trans en alle andere opties die er zijn. Zolang je maar goed in je vel zit en anders zeg je gewoon ja k ben Gay en ben er trots op." alsof "trans" zijn een geaardheid is. Dat bedoel ik alleen.
Vervang de komma tussen de opties van Patricia door een OR operator (geen XOR !). Dan wordt het wellicht duidelijker.

https://stackoverflow.com/questions/176 ... or-and-xor
ok dus Hetero OF Gay. Bi OF Trans? sorry, het wordt voor mij niet duidelijker. Hetero OF Gay snap ik nog wel, maar is Bi dan het tegenovergestelde van Trans?
tanisha schreef: 12 mar 2018, 21:54 [...] maar ik heb overal schijt aan.
Ja dat weten we nu wel :lol:
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Owjee Ben Ik Gay?

Bericht door Anon20190501 »

Ender schreef: 12 mar 2018, 23:59

Vervang de komma tussen de opties van Patricia door een OR operator (geen XOR !). Dan wordt het wellicht duidelijker.

https://stackoverflow.com/questions/176 ... or-and-xor
ok dus Hetero OF Gay. Bi OF Trans? sorry, het wordt voor mij niet duidelijker. Hetero OF Gay snap ik nog wel, maar is Bi dan het tegenovergestelde van Trans?

[/quote]

neen, ik schrijf net: OR, geen EXOR. De opties sluiten elkaar dus niet uit. Logica 101.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Owjee Ben Ik Gay?

Bericht door Ender »

wat jij wil joh. Hetero EN/OF Gay. Bi EN/OF Trans
Gesloten