Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Heb je vragen over de vereniging? Stel ze hier!
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Emma »

Hoi Nick,

Ten eerste bieden we natuurlijk dit forum. Het forum ondersteunt alle transgenders die Nederlands kunnen begrijpen.

Lid worden van de vereniging is geen vereiste om actief te kunnen zijn op het forum. Dat was zo en dat blijft zo. Maar het forum kost natuurlijk wel een klein beetje geld, dus als je lid wordt, help je in ieder geval ook mee met het ondersteunen van andere Belgische transgenders.

Ik denk niet dat we op heel korte termijn een zusterorganisatie "vzw T-België" zullen oprichten. Maar als het nodig is zullen we het niet nalaten. Voor contact met Çavaria lijkt me dat vooralsnog niet nodig.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Anon20180311 »

Frederique schreef:Ik heb me altijd thuis gevoeld bij de Vlaamse Gender Kring als 'ollander, dus wat mij betreft is iedereen welkom!
Hoi Frederique,

Weet ik en las ik, enz,..... Ps. Ik voelde mij hier snel thuis :wship: ( Thx trouwens, er waren toen niet veel trans-mannen ( actief), laat staan Belgen, maar ik was er welkom :hug2: ).

Maar het VKG zal me altijd dierbaar blijven :hbeat: :wship: :hbeat: , hoe dan ook. Waarom, omdat het Vlaams is, en vooral bijzonder uniek der vlaamse trans-genders ( zeker der trans- mannen, dat lees je hier niet, geloof me).

Het liefst zie ik het VKG blijven en ik heb daar ook zeer veel voor over ( mss, snap je het, mss, snap je het ook niet). Maar ik wil niet kiezen en zal nooit kiezen, tussen Vlaanderen of Nederland . Ik ken, de beiden en wil de beiden, en actief leven voor de beiden. En indien nodig/gewenst los van elkaar!

Grtz Nick :cry:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Nienke »

Emma schreef:Hoi Nick,

Ten eerste bieden we natuurlijk dit forum. Het forum ondersteunt alle transgenders die Nederlands kunnen begrijpen.

Lid worden van de vereniging is geen vereiste om actief te kunnen zijn op het forum. Dat was zo en dat blijft zo. Maar het forum kost natuurlijk wel een klein beetje geld, dus als je lid wordt, help je in ieder geval ook mee met het ondersteunen van andere Belgische transgenders.

Ik denk niet dat we op heel korte termijn een zusterorganisatie "vzw T-België" zullen oprichten. Maar als het nodig is zullen we het niet nalaten. Voor contact met Çavaria lijkt me dat vooralsnog niet nodig.

Persoonlijk vind ik.... maar dat vind ik..... dat hoe meer sites er komen hoe warriger het wordt, op een gegeven moment leer je gewoon de mensen ook al ken je ze persoonlijk niet ze een beetje kennen, best wel fijn, @Nick, snap nu wel je beweegreden :) met grenzeloos forum.
Ik krijg een beetje de indruk dat het Forum.... wat ik een beetje "ons forum" van de gebruikers is lekker hard begint te lopen en gelukkig ook een goede sfeer heeft. ( mede dankzij Emma en Eva en alle andere moderators )
In ieder geval, ik heb er een hoop aan gehad en nog steeds.
@Emma en Eva, dan zou ik gewoon het domein T-Belgie er aan vast hangen en er 1 forum op na houden, maar goed wellicht toekomst muziek toch... :violin:
:hug:
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander a.

Bericht door Emma »

1 forum sowieso. Versnippering is niet goed. Maar als belangenbehartiging om praktische of juridische redenen vanuit een Belgische vzw zou moeten, doen we dat. Maar ik heb de indruk dat de boel in België best goed georganiseerd is, en dat we beter kunnen samenwerken als dat nodig is.

P.S.: http://t-belgie.be al geprobeerd?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Anon20180311 »

Emma,

Ik zie dat je op het forum bent, kun je me even in de gaten houden. Zal iets invullen en wil de boel niet onnodig platleggen.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Emma »

Nick schreef:Emma,

Ik zie dat je op het forum bent, kun je me even in de gaten houden. Zal iets invullen en wil de boel niet onnodig platleggen.

Grtz Nick ;)
Probeer maar ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Anon20180311 »

Emma schreef:
Nick schreef:Emma,

Ik zie dat je op het forum bent, kun je me even in de gaten houden. Zal iets invullen en wil de boel niet onnodig platleggen.

Grtz Nick ;)
Probeer maar ;)
ppfffff ik ben geen robot blijft maar rondjes draaien !

Grtz Nick :fpalm:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Anon20180311 »

Wat doe ik toch fout ? Vul alles in, ben geen robot laat nu een vinkje kennen, ik druk op verzenden. En er ging iets mis ?

Grtz Nick :twisted:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Emma »

Alles ingevuld? Anders stuur je een mail aan [email protected] met de gevraagde gegevens. Komt het ook goed.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Emma »

Ah, is binnen! gelukt!
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gesloten