Nieuwe chat! Zie dit topic.

Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Heb je vragen over de vereniging? Stel ze hier!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Anon20180311 »

Hoi,

Kan ik lid worden als niet Nederlander ( Geen inwoner der,...) ?
Kan ik financieel jaarlijks bijdragen, der overschrijven ( papier) ?
Wat is mijn stem en mening, als buitenlander waard ?

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Eva »

Jezeker kun je lid worden, Nick. We zullen Trouwens binnenkort ook eens onze Belgische domeinen activeren. Die bestaan namelijk al enige tijd.
Overigens hoop ik dat ik je niet teleurstel, maar je bent niet de eerste Belg in de vereniging ;)

Met de intrede van IBAN is het betalen van je bijdrage geen probleem.
Voor wat betreft invloed op politiek, wetgeving en zo voort; Belgische en Nederlandse instanties en zorgverleners kijken gaandeweg meer over die gemeenschappelijke grens. Transgenders in het zuiden van Nederland worden met regelmaat verwezen naar Belgische zorgverleners.
Wederzijdse invloed op elkaar lijkt me dan ook alleen maar toe te juichen :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Anon20190501 »

Ik heb mijn bijdrage al overgeschreven, en ze is niet teruggekeerd. Dus ga ik ervan uit dat mijn lidmaatschap niet geweigerd werd :-)

Edith: oeps, Eva was me voor.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Emma »

http://t-belgie.be, http://t-vlaanderen.be, http://t-brussel.be, http://t-antwerpen.be verwijzen allemaal door naar t-nederland.nl. De Franstalige varianten trouwens ook (nee, we hebben geen t-liege, t-namur of t-arlon ;)). Niet dat dat zinnig is, maar het is beter dan niets,
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Anon20180311 »

Eva schreef:Jezeker kun je lid worden, Nick. We zullen Trouwens binnenkort ook eens onze Belgische domeinen activeren. Die bestaan namelijk al enige tijd.
Overigens hoop ik dat ik je niet teleurstel, maar je bent niet de eerste Belg in de vereniging ;)

Met de intrede van IBAN is het betalen van je bijdrage geen probleem.
Voor wat betreft invloed op politiek, wetgeving en zo voort; Belgische en Nederlandse instanties en zorgverleners kijken gaandeweg meer over die gemeenschappelijke grens. Transgenders in het zuiden van Nederland worden met regelmaat verwezen naar Belgische zorgverleners.
Wederzijdse invloed op elkaar lijkt me dan ook alleen maar toe te juichen :)
Hoi Eva,

Je stel me zeker niet teleur, in tegendeel. ik weet trouwens goed, dat er hier meer mensen zijn met een Belgische achtergrond/ uit Belgische bodem ( hoop dat ik, eventueel niet de laatste zal zijn :hug2: ).

Even los daarvan,

Wat de " banner, T- Nederland " betreft: Vind ik die persoonlijk, niet fout der mogelijke leden werven. Maar de plaats van de banner, vind ik wat opdringerig ( is, jammer het eerste wat je ziet, bij het openen van het forum ). Die niet onbelangrijke, banner een vast plaatsje toekennen, ergens tussen de sub-forums. Vind ik persoonlijk, minder opdringerig en veel waardevoller ( zelfs als blijvende info. T- Nederland banner).

Verder vind ik, het niet onbelangrijk om de laten kennen: T- Nederland is er niet alleen voor Nederland, maar eveneens voor haar buurlanden.

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Anon20180311 »

Als korte bijlage:

Mss. Het logo: " T-Nederland hét forum voor transgenders " naar: " T- Nederland hét grenzeloos forum der ( voor) alle transgenders " .

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Eva »

Nick schreef:...
Wat de " banner, T- Nederland " betreft: Vind ik die persoonlijk, niet fout der mogelijke leden werven. Maar de plaats van de banner, vind ik wat opdringerig ( is, jammer het eerste wat je ziet, bij het openen van het forum ). Die niet onbelangrijke, banner een vast plaatsje toekennen, ergens tussen de sub-forums. Vind ik persoonlijk, minder opdringerig en veel waardevoller ( zelfs als blijvende info. T- Nederland banner).
...
Wel, mijn waarde Nick, zélfs als het technisch mogelijk zou zijn de banner naar onderen te plaatsen zou dat vooreerst niet onze voorkeur hebben. Als vereniging hebben we elk nieuw lid in de vereniging gewoon hard nodig en we willen de oproep voorlopig dan ook zeker niet ondergeschikt maken.
Nick schreef:Mss. Het logo: " T-Nederland hét forum voor transgenders " naar: " T- Nederland hét grenzeloos forum der ( voor) alle transgenders " .
Ook dat moeten we niet doen, denk ik. Een langere pay-off werkt gewoonlijk niet beter dan een korte. Bovendien blijft de naam T-Nederland gehandhaafd. Er lijkt me niets mis met gebruik maken van mogelijkheden in een buurland. Zo zijn wij bijvoorbeeld niet alleen lid van het Nederlandse COC, maar ook van het Belgische Çavaria. Met dat soort grensoverschrijdende verbondenheid lijkt ons niets mis.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Nienke »

Nick schreef: Mss. Het logo: " T-Nederland hét forum voor transgenders " naar: " T- Nederland hét grenzeloos forum der ( voor) alle transgenders " .
In weze staat er niet dat het alleen maar voor Nedelanders is, het is wel meteen duidelijk dat het een site uit nederland betreft.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch.... :hug:
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Anon20180311 »

Nienke schreef:
Nick schreef: Mss. Het logo: " T-Nederland hét forum voor transgenders " naar: " T- Nederland hét grenzeloos forum der ( voor) alle transgenders " .
In weze staat er niet dat het alleen maar voor Nedelanders is, het is wel meteen duidelijk dat het een site uit nederland betreft.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch.... :hug:
Hoi Nienke,
Dat weet ik ook wel :hug2:

Kom op voor jezelf ( als trans-gender), en wordt lid van T-Nederland :hug2:

Ik zal natuurlijk ook eventueel wel lid worden,( eventueel financieel) waarom niet ?
Alleen vraag ik me af, wat kan T-Nederland betekenen voor België, en haar buurlanden ? En wat kan ik persoonlijk betekenen als Belgisch lid, voor T- Nederland buiten het financiële om ? Wat is mijn stem/mening waard ? En in welk land of is dat in meerdere landen ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Frederique
Berichten: 170
Lid geworden op: 13 mei 2017, 19:56
Gender: Genderfluid

Re: Kan ik lid worden, als niet Nederlander ?

Bericht door Frederique »

Ik heb me altijd thuis gevoeld bij de Vlaamse Gender Kring als 'ollander, dus wat mij betreft is iedereen welkom!
Disclaimer:
- wanneer ik het over Informed Consent heb, dan bedoel ik (tenzij expliciet anders aangegeven) dit model.

Meer uitleg op http://www.StopGatekeeping.nl en http://www.BetterAssumptions.nl .