Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat maakt iemand nou een man of een vrouw?

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Wat maakt iemand nou een man of een vrouw?

Bericht door janine2363 »

Wat ongelofelijk mooi beschreven Rikki. Wat doet het mij ook goed om te lezen, dit is een doel dat het echt waard is om naar toe te leven en echt moeilijke keuzes voor te maken.

Janine
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Wat maakt iemand nou een man of een vrouw?

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen, ( sorry eventueel, als het hier niet echt thuis hoort)

Een tijdje terug kreeg ik deze zelfde vraag van een "twaalfjarige", dat gesprek verliep zo:

Vraag, maar wat maakt nu iemand een jongen of een meisje ? Het brein ?

Ik, als het denken en voelen (brein), het eens is met het aangeboren geslacht. Is dat niet het geval, dan ken je een transbrein/ GD. Denken en voelen, zijn het oneens met het aangeboren geslacht.

Reactie, nu snap ik het !

Ik, vertel

Reactie, wel als je een jongen bent en denken is gelijk aan voelen, dan ben je jongen. Is dat niet zo, dan ben je een transgender als jij. En als je een meisje bent en denken is gelijk aan voelen, dan ben je een meisje zoals ik.

Ik, Idd. :clap:

Reactie andere twaalfjarige, dus hoe meer je denken en voelen het niet eens is met je jongen of meisje zijn ( het aangeboren geslacht ). Hoe meer je transgender bent.

Ik, :clap:

Reactie derde twaalfjarige, maar zijn we dat niet allemaal een beetje.

Ik, :dance:
Idd, niemand is 100% jongen of meisje, maar iemand die maar 1% jongen is in een jongenslichaam kent GD of is transgender.

Reactie opnieuw eerste twaalfjarige, dan is ze een transmeisje !

Ik :D

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .