Nieuwe chat! Zie dit topic.

Mijn leven staat op zijn kop

Pas ik nou in een hokje of niet?
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Aster »

Want ik heb net ontdekt dat ik op vrouwen val....en nu? Hoe verder? :o
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Madeleine »

Best een ontdekking zo op de zondagochtend :)

Maar je kan beter op mannen en vrouwen vallen, maakt de keuze nog groter :mrgreen:
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door jacqueline »

ik val ook nog steeds op vrouwen, en is dat erg?? Denk het niet. Nu weet je tenminste waar je naar op zoek moet
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Aster »

Madeleine schreef:Best een ontdekking zo op de zondagochtend :)

Maar je kan beter op mannen en vrouwen vallen, maakt de keuze nog groter :mrgreen:

Nee en vooral niet na reeksen teleurstellingen met mannen :twisted:

Het zou nog beter zijn als ik op mannen, transen en vrouwen zou vallen omdat 'de keus dan nóg groter zou zijn' maar ik heb ontdekt dat ik me emotioneel veel veilger voel bij vrouwen.

En alles wat daar bij komt.
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Aster »

jacqueline schreef:ik val ook nog steeds op vrouwen, en is dat erg?? Denk het niet. Nu weet je tenminste waar je naar op zoek moet
Ja, nou ja, jij viel en valt op vrouwen dus daar is niets veranderd. Voor mij wel met deze wereldschokkende ontdekking :o

Ik ben in de war! Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
Romy Danielle
Berichten: 99
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:28
Gender: Vrouw

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Romy Danielle »

Aster schreef:Want ik heb net ontdekt dat ik op vrouwen val....en nu? Hoe verder? :o
Nu pas? En hoe kwam dat zo?
Is ook eigenlijk niet zo belangrijk, want het geeft je toch best een fijn gevoel, ja toch?
En ik neem aan dat je nu niet ineens alleen op vrouwen valt, dus wat Madeleine zegt, er ligt nu een heel nieuw veld voor je open.
Ontdek het en zie het als iets moois en geniet ervan.

Ja, ik val nog steeds en hoofdzakelijk op vrouwen, maar toch had ik tijdens mijn studietijd een relatie met een jongen. Niet een stereotype homojongen, meer een die echt iedereen had kunnen krijgen, mannen en vrouwen, nogal populair, lag goed bij iedereen, kreeg ook veel aandacht, maar wist zich niet zoveel raad daarmee. En ja, hij bleek geïnteresseerd te zijn in mij, het verwarde mij wel, maar ben toch vrij snel overstag gegaan.

En dan mag ik wat gevoel betreft op vrouwen vallen, neemt niet weg dat ik met hem best oud had willen worden.

Geniet!
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Aster »

Hoi Romy D,

zoals ik al schreef na reeksen teleurstellingen met mannen. Nu blijk ik me emotioneel op vrouwen te kunnen richten en alles wat daar verder bij komt kijken.

Een dergelijke acute switch van seksuele voorkeur komt vaker bij transen voor hoor....die van pre transitie een voorkeur voor vrouwen post op switcht naar een voorkeur voor mannen bv.
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door jacqueline »

hmmmm zou ik ooit nog op mannen kunnen vallen dan?? Moet er NU niet aan denken....
Gebruikersavatar
merel
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:18

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door merel »

Aster schreef:Want ik heb net ontdekt dat ik op vrouwen val....en nu? Hoe verder? :o
Eerst lekker genieten van deze mooie zonnige zondag ;)
Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst
Romy Danielle
Berichten: 99
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:28
Gender: Vrouw

Re: Mijn leven staat op zijn kop

Bericht door Romy Danielle »

Ik weet trouwens niet of ik ooit serieuze gevoelens voor transen kan hebben, ik heb er nog nooit een werkelijk ontmoet (binnenkort misschien wel ;) )
Alleen jullie hier en op de chat, in de veilige anonimiteit, en ja ook vluchtig gezien en gesproken bij het VU, maar dat had net zo goed bij de bakker kunnen zijn :)
Maar hoeveel ik van jullie hou, denk toch dat mijn gevoelens voor "normale" vrouwen sterker is, een beetje rottige gekozen term, maar daar bedoel ik mee, niet transen, zelfs geen lesbiennes, maar gewoon hetero vrouwen, en ja dat wordt een beetje lastig, zeg maar behoorlijk lastig zo niet onmogelijk.