Beetje zat anti VU berichten

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Beetje zat anti VU berichten

Bericht door Fay »

Kunnen we niet ff een topic aanmaken waar iedereen ongezouten zhaar mening kwijt kan , 1 voorwaarde, alleen spuien, niet in disucssie, in te stellen op het forum, dat men niet kan reageren

ik roep maar wat

Fay
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Beetje zat anti VU berichten

Bericht door Claire »

Fay schreef:Kunnen we niet ff een topic aanmaken waar iedereen ongezouten zhaar mening kwijt kan , 1 voorwaarde, alleen spuien, niet in disucssie, in te stellen op het forum, dat men niet kan reageren

ik roep maar wat

Fay

Geen slecht idee en dan met de waarschuwing erbij dat als je er niet tegen kan je beter niet kan lezen
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Beetje zat anti VU berichten

Bericht door Arike »

En met de waarschuwing erbij dat ook in een dergelijk topic forumregel 1 "respect" onverkort geldt...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Beetje zat anti VU berichten

Bericht door Claire »

Arike schreef:En met de waarschuwing erbij dat ook in een dergelijk topic forumregel 1 "respect" onverkort geldt...
Uiteraard!!
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Beetje zat anti VU berichten

Bericht door Anon20180730 »

maar dat laatste geldt toch in elk topic.. Ik vind het zo wie zo niet zo´n goed iedee.. maar goed.. you can give it a try :P
Gebruikersavatar
Bep
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 feb 2014, 14:02
Gender: Transgender
Locatie: Bilble Belt Centrum

Re: Beetje zat anti VU berichten

Bericht door Bep »

Nou, dan zal ik mijn ervaringen met het vu maar voor me houden. Ik vind het overigens wel een beetje raar dat je over een behandelingscentrum alleen positieve dingen mag schrijven en geen rottige ervaringen. Doet me denken aan het nieuws in de DDR sorry.
It's only me, persuing something I'm not sure of
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Beetje zat anti VU berichten

Bericht door J1nny »

Het punt is een beetje dat sommige mensen in ieder tweede bericht offtopic het VU zaten af te kraken.
En daar werd men wat flauw van (ik ook)
Ik heb tot nu drie maal een SRS gezien de afgelopen anderhalf jaar, en drie maal aardig gelukt met het beschikbare materiaal.
Wat afspraken aangaat, vrijwel altijd in orde, op een keer na toen een plaatsvervangende psych (de mijne was op vakantie) niet kwam opdagen op de 'grote' vergadering.
Daar kon buiten de plaatsvervanger geen mens iets aan doen, en bij terugkomst van vakantie heeft mijn vaste psych het allemaal ineens weten op te lossen zodat ik met minimale vertraging alsnog aan de hormonen kon.

Ergo, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, en ik heb daar vooralsnog minimaal last van gehad.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Beetje zat anti VU berichten

Bericht door Fay »

Verschil tussen antivu en je ervaring ventileren,links of rechtsom,mag best worden besproken naar mijn id, je kan er mensen wellicht nog mee helpen ook

Fay
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Beetje zat anti VU berichten

Bericht door Alexandra »

Ik heb die mensen bij het VU al meerdere malen verteld waar het probleem ligt:

Slechte communicatie. Ze willen goed doen, maar daardoor verliezen ze het zakelijke en logistieke gedeelte uit het oog. Ze moeten harder tegen die verzekeraars zijn, en niet constant alles uit eigen zak willen betalen. Hakken in het zand! Nu gooien ze de deur dicht, terwijl het al een aantal jaar bekend is dat de vraag stijgende was. Ze willen alles zelf oplossen, en dat lukt gewoon niet. Vraag hulp, verdeel het werk, stuur mensen door naar ander centra of PIG, je kunt namelijk niet overal de eerste en beste in zijn. Ik geloof nog steeds dat een multidisciplinair (gender) team zonder een goed management niet werkt. Je bent te afhankelijk van elkaar, iedereen wil het voor het zeggen krijgen, niemand durft beslissingen te maken, je krijgt bemoeizucht, en als je een probleem met een iemand hebt, heb je een probleem met het gehele team. Elke endocrinoloog in Nederland kan een transgender onderzoeken. Elke psycholoog kan schizofrenie uitsluiten (pre-screening) en ga zo maar door. En nu weet je waarom een goede manager zijn of haar geld waard is.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Beetje zat anti VU berichten

Bericht door Barbarella »

Er gaat ook een heleboel goed bij het V.U en ik denk niet dat iedere psycholoog schizofrenie uit kan sluiten, en al helemaal niet iedere psycholoog is instaat om met transen om te gaan. Dat er iets niet klopt met het geld is duidelijk en de tijdelijke aanname stop is erg naar. Maar ik geloof niet dat een deel van het budget aan een manager voeren gaat helpen.

Barbarella
Na mij de zondvloed!