Nieuwe chat! Zie dit topic.

Als bio-vrouw je mannelijk voelen

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Als bio-vrouw je mannelijk voelen

Bericht door Jeste »

Deze topics uit andere fora vond ik interessant
Bokt.nl > forums > Ik wil wat mannelijker worden iemand nog tips?
Viva > Forum > Psyche > Androgynie - Geen hij, geen zij voelen
Klinkt een beetje vreemd misschien, maar ik zie bij mezelf best wel veel overeenkomsten met bio-vrouwen die zich mannelijk voelen. Tot op zekere hoogte dan, want van het verlangen om een penis te hebben begrijp ik natuurlijk helemaal niets.
Wat is het toch ingewikkeld :(
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Als bio-vrouw je mannelijk voelen

Bericht door Aster »

Nou...we stapten laatst overdag een (gewoon) cafe in....en ik merkte opeens dat ik gefascineerd aangekeken werd door een paar grote, amandelvormige lichtblauw/groene ogen, omlijst met dikke, lange, glanzende zwarte wimpers en mannelijk gewelfde zwarte, tamelijk zware wenkbrauwen.

In een perfect symmetrisch, regelmatig heel erg mooi jongensgezicht met een kort, zwart mannenkapsel erboven.

Snaaks glimlachje rond de mooie mond...en het leek wel of die ogen in mijn ziel keken.

Jongensachtige, nonchalant/elegante motoriek.....en hij bleek een hele mooie bio vrouw (geen FTM) te zijn toen ie begon te praten.
Volkomen vrouwelijke stem.

Bij haar kwam de mannelijkheid niet alleen van binnenuit maar werd ook nog es gecombineerd met een verpletterd mooi jongensachtig uiterlijk.

Fascinerend. Zulke androgyne schoonheid kan je tot diep in je ziel raken.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Als bio-vrouw je mannelijk voelen

Bericht door Eva »

Aster schreef:Fascinerend. Zulke androgyne schoonheid kan je tot diep in je ziel raken.
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja, na je omschrijving.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Als bio-vrouw je mannelijk voelen

Bericht door Judiana »

Jeste schreef:Deze topics uit andere fora vond ik interessant
Bokt.nl > forums > Ik wil wat mannelijker worden iemand nog tips?
Viva > Forum > Psyche > Androgynie - Geen hij, geen zij voelen
Klinkt een beetje vreemd misschien, maar ik zie bij mezelf best wel veel overeenkomsten met bio-vrouwen die zich mannelijk voelen. Tot op zekere hoogte dan, want van het verlangen om een penis te hebben begrijp ik natuurlijk helemaal niets.
Wat is het toch ingewikkeld :(
vooral de viva link is voor mij intressant, wellicht kunnen andere dat beter opmaken uit mijn verhaal maar het lijkt wel heel sterk op mijn gevoelens dat ze androgyn zijn...