Nieuwe chat! Zie dit topic.

Rolbevestigende hobby's

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Ronny
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 dec 2013, 10:13
Gender: Trans MtF

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Ronny »

Ben dol op muziek en alles wat ermee te maken heeft. Verder gek op sport, computers (MMORPG's) en videobewerking/fotografie en tv series.
Tom
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 mei 2014, 15:45
Gender: Man

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Tom »

hm ik kan het cliché alleen maar bevestigen

Ik kan niet: winkelen, tutten met kleding,luisteren naar ballads, de kerstboom versieren zonder dat het er uit ziet dat een vijf jarige het heeft gedaan, typen met mag 4 denk aan appen en sms'en, etc
Ik kan wel: voetbal kijken, uren lang aan mijn auto rommelen, sporten tot ik er bij neerval en me niet storen aan een zweet plek, actie films kijken etc

Ik heb mijn hobby's en interesses nooit aangepast op mijn situatie ik ben gewoon zo, wel een cliché, maar ja deze dingen maken mij blij..
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Barbarella »

Mag ik vragen wat voor auto?

Barbarelle
Na mij de zondvloed!
Tom
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 mei 2014, 15:45
Gender: Man

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Tom »

ja natuurlijk, ik zou graag willen zeggen een klassieke ford Mustang 1960 maar ik rij nu in een Renault type massaproductie, hij is relatief nieuw dus ik sleutel zo min mogelijk aan deze bak, ik kan nu voornamelijk poetsen en periodiek onderhoud doen..sleutelen aan auto's kan ik o.a.op mn werk zo nu en dan..al is dat niet mijn taak haha

btw awesome profiel foto ;)
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Barbarella »

Dank je voor het compliment.

Ik vroeg het omdat je verhaal bijna gelijk is aan dat van een oud collega

Allen had die destijds een oude Volvo.

:)
Na mij de zondvloed!
Tom
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 mei 2014, 15:45
Gender: Man

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Tom »

Zo raar om te horen dat mensen een gelijkend verhaal hebben ..greenhorn epiphany..haha
Jorine
Berichten: 85
Lid geworden op: 20 nov 2013, 17:12
Gender: Transgender
Locatie: Terneuzen

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Jorine »

Shoppen en dat nu nog veel meer :D Koken. Wandelen. Huishouden geen hobby, maar altijd gedaan. Net als weekmenu maken boodschappen doen.
Suddenly a bright spark in the dark
I wonder what it,s gonna be
Will i be a new person?
No, finally i will become the real me
Robin02
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jun 2014, 07:07
Gender: Vrouw

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Robin02 »

Ik ben een furry , ik vindt het leuk om in harige kostuums te lopen, en deze zelf ook te maken.
Gebruikersavatar
Erik_Ezrin
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 jun 2014, 11:59
Gender: Trans FtM

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Erik_Ezrin »

Ik denk dat mijn hobbies niet echt stereotyp mannelijk zijn, maar wel meer richting mannelijk hangen.
Zo houd ik idd ook van technische shizzle, MMORPG/fantasy/shooter/race games (laten we het maar gewoon op games in t algemeen houden), nerdy dingen zoals D&D, LARP etc., snelle dingen zoals achtbanen, skien, gave auto's (oke, ik heb geen rijbewijs en geen geld, maar ik vind ze wel tof), ook kan ik samen met mijn vader erg genieten van actiefilms ed. terwijl mn moeder dan weer hoofdschuddend zich zit te ergeren aan het aanwezige geweld. Ik ben nogal een watje als het op sociale interactie aankomt, maar verder durf ik eigelijk alle 'enge' dingen wel. Wil ook nog graag een keer paragliden, parachutespringen, bungeejumpen, dat soort dingen.

Aan de andere kant ben ik ook weer heel creatief en houd ik erg van schilderen/tekenen en schrijven (maar er zijn genoeg mannelijke schrijvers en kunstenaars, dus het is weer duidelijk dat dat eigenlijk niks zegt), en lezen (ook niet echt specefiek een mannelijk/vrouwelijke hobby), en ik kan ook best genieten van een "high tea" of iets dergelijks op zn tijd (net als van stoofpot boven een kampvuur. Nomnomnom!)

Maar ik houd iig echt niet van typisch vrouwelijke dingen... shoppen, romantiekfilms/-boeken, beautyshizzle, mode, ehh... wat vinden vrouwen nog meer leuk eigenlijk???
Yarrmor
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 mei 2014, 21:05
Gender: Trans MtF

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Yarrmor »

Erik_Ezrin schreef:Ik denk dat mijn hobbies niet echt stereotyp mannelijk zijn, maar wel meer richting mannelijk hangen.
Zo houd ik idd ook van technische shizzle, MMORPG/fantasy/shooter/race games (laten we het maar gewoon op games in t algemeen houden), nerdy dingen zoals D&D, LARP etc., snelle dingen zoals achtbanen, skien, gave auto's (oke, ik heb geen rijbewijs en geen geld, maar ik vind ze wel tof), ook kan ik samen met mijn vader erg genieten van actiefilms ed. terwijl mn moeder dan weer hoofdschuddend zich zit te ergeren aan het aanwezige geweld. Ik ben nogal een watje als het op sociale interactie aankomt, maar verder durf ik eigelijk alle 'enge' dingen wel. Wil ook nog graag een keer paragliden, parachutespringen, bungeejumpen, dat soort dingen.

Aan de andere kant ben ik ook weer heel creatief en houd ik erg van schilderen/tekenen en schrijven (maar er zijn genoeg mannelijke schrijvers en kunstenaars, dus het is weer duidelijk dat dat eigenlijk niks zegt), en lezen (ook niet echt specefiek een mannelijk/vrouwelijke hobby), en ik kan ook best genieten van een "high tea" of iets dergelijks op zn tijd (net als van stoofpot boven een kampvuur. Nomnomnom!)

Maar ik houd iig echt niet van typisch vrouwelijke dingen... shoppen, romantiekfilms/-boeken, beautyshizzle, mode, ehh... wat vinden vrouwen nog meer leuk eigenlijk???
Ik heb het juist precies het tegenovergestelde op veel dingen xD Op het gamen na dan. Game zelf ook (te) veel.

Zelf vind ik cosplay altijd wel gaaf, wat ik zeker ga proberen op te pakken zodra het kan, zeg maar :lol: