HOERa,hoera,hoera,hoeraaaaaaa

Pas ik nou in een hokje of niet?
Sebas
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mar 2016, 10:53
Gender: Trans FtM

Re: HOERa,hoera,hoera,hoeraaaaaaa

Bericht door Sebas »

Gefeliciteerd Rikki! Mei komt er al gauw aan, ik ben zo benieuwd hoe jij je nu voelt. Is dat nog hetzelfde gevoel of is het veranderd? (misschien beetje gekke vraag, maar goed bedoeld)
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: HOERa,hoera,hoera,hoeraaaaaaa

Bericht door Anon20190516 »

Hoi,Sebas.het komt met vlagen.het ene moment voel ik me enorm depri,het andere moment weer beter.er komt ook veel op me af.ik heb soms elke dag weer een andere tijd qua werken(soms overdag,soms savonds)en moet dan buiten die tijden zaken zien te regelen.ik kan nog steeds niet beginnen met de ontharing.endo stuurde brief naar verzekeraar(de friesland)voor aanvraag laseren.verzekeraar stuurt aanvraag weer naar mij terug.ze willen een behandelplan en kostenindicatie van de endo.ik weer vu gemaild.vanmiddag heeft de vu mij gebeld,maar had foon vergeten plus ik mag hem toch niet op de werkplek mee(voedselindustrie).vu heeft mij gemaild of ik ze wil bellen,heb hun gemaild dat ik donderdag of vrijdagmorgen bel,want dan werk ik van 12.00-21.00 en heb sochtends tijd te bellen.pfff wat een gedoe..verder gaat mijn vaders gezondheid heel hard achteruit,hij is 89 en zit met zijn vriendin in het bejaardentehuis(mijn ma is in 2010 overleden)hij is dementerend,kan nog amper lopen,stokdoof(ondanks gehoorapparaten)en tussen hem en zijn vriendin is er wrijving..en hij is gewoon moe en wil niet meer.gelukkig houd mijn reuma zich rustig,das nog iets positiefs.ben sinds een poosje bezig met yoga,maar is heel moeilijk in te plannen door mijn rare werktijden.deze week sla ik maar over.woensdag om 17.00 heb ik weer logopedie.inmiddels ga ik nog maar eens in de maand heen,soort van onderhoud zeg maar,daar mijn stem al behoorlijk goed is..kortom eenzaamheid is er nog steeds en ik moet alles maar in mijn eentje regelen.maar ,omdat ik het zo druk heb weinig tijd om daar over na te denken
Offline
Sebas
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mar 2016, 10:53
Gender: Trans FtM

Re: HOERa,hoera,hoera,hoeraaaaaaa

Bericht door Sebas »

Dat lijkt me allemaal heel erg intensief. Vooral ook omdat je alles in je eentje moet regelen. Ik weet wat het is als je alleen bent en alles alleen moet regelen. Het valt gewoon niet mee, zeker niet als er zo veel op je af komt. Wat vreselijk naar ook van je vader. Dat komt er dan allemaal ook nog bij he?
Op deze manier vliegt de tijd wel voorbij.
Hopelijk kun je er met de zorgverzekeraar uit komen. Zoveel gedoe, gelukkig weet je waar je het voor doet. Dat scheelt misschien. :D
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: HOERa,hoera,hoera,hoeraaaaaaa

Bericht door KeepzD »

Gefeliciteerd Rikki, het is je gegund!
Forever myself
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: HOERa,hoera,hoera,hoeraaaaaaa

Bericht door Anon20190516 »

Thanx :D
Offline
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: HOERa,hoera,hoera,hoeraaaaaaa

Bericht door Anon20190501 »

Feli!

Gisteren heb ik het met de therapeute ook nog gehad over de te verwachten effecten van de hormonen. De eerste weken zouden die uitsluitend emotioneel zijn, maar potentieel heel heftig. Niet voor iedereen en het is ook niet voorspelbaar voor wie wel en wie niet.

Spannend!
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: HOERa,hoera,hoera,hoeraaaaaaa

Bericht door Anon20190516 »

Dankjewel,sigy....ik ben van mezelf al emotioneel en huil gemakkelijk,dus misschien valt het met oestrogeen straks wel mee als ik nu al zo makkdlijk huil :geek:
Offline
Plaats reactie