dylan zijn verandering

Pas ik nou in een hokje of niet?
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: dylan zijn verandering

Bericht door Dylana »

Beste mensen heb weer een update.
was van morgen om 09:20 bij dokter en gesprek ging goed hoor.
de door verweizing woord geregeld dinsdag krijg bericht of digitaal gelukt is als dit niet is ligt het met de andere papieren donderdag middag na 3 uur klaar.
het gaat top met me ik voel me super moet nog alleen 3 vrienden inlichten 3 neven 1 nicht 2 ooms en 1 tante en dan weet iedereen het van me dat ik een vrouw wil zijn.
echt supper en nog niemand verloren door het tevertellen.
had ik maar eerder gedaan ben nu al zo gelukkig als me haar langer is dames kleren hakjes en make-up op me afgestemd is voel ik me nog beter maar stap 2 voor me.
dit word vervolgd liefs dylana xxx
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: dylan zijn verandering

Bericht door Anon20180501 »

Hoi Dylana, fijn om te horen hoe goed het me je gaat nu en dat iedereen er tot nu toe zo positief op heeft gereageerd,
gaat helemaal de goede kant op... ;)

Liefs Daniéla
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: dylan zijn verandering

Bericht door Dylana »

Daniéla schreef:Hoi Dylana, fijn om te horen hoe goed het me je gaat nu en dat iedereen er tot nu toe zo positief op heeft gereageerd,
gaat helemaal de goede kant op... ;)

Liefs Daniéla
dat klopt steeds weer wat beter top gewoon hihi

liefs dylana
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: dylan zijn verandering

Bericht door Patricia »

Hoi Dylana,

Ik heb al paar keer genoegen gehad met je te praten op de chat. Je bent een heel aardige vrouw in wording en ik heb respect voor hoe je nu werkt aan je eigen geluk. Lekker voortvarend en je voelt je met de dag beter. Gefeliciteerd met je doorverwijzing en veel succes met het traject en nieuwe leven dat hier voor je begint. Ik blijf je zeker volgen.

Liefs Isla
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: dylan zijn verandering

Bericht door Dylana »

hey Isla.

Dat is lief van je ik heb ook mooie en leuke lieve gesprekken met je gehad.
Ik ben er van overtuigd dat we er vast nog veel meer krijgen.
dankje voor je lieve berichtje Isla.

Liefs Dylana x
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: dylan zijn verandering

Bericht door Dylana »

hey allemaal weer kleine update van me zelf.

een vriendin van mij is visagiste en gaat me helpen met make-up.
ik heb ook nog een vriendin die een nagel studio heeft en me daar ook bij helpt.
ook ben ik al bij een bekende kleding winkel van me geweest en daar heb ik alles verteld,
dat is bij de shoeby echt fijne winkel als ik klaar voor ben gaan ze me naar sluitingstijd helpen met kleren.
dit kan blijkbaar bij elke shoeby dus als je oren naar heb ga of bel met een shoeby en praat er over.
daarnaast heb ik al schoonheids salon gevonden die mijn wenkbrauwen gaan epileren.
ik moet maandag bellen voor een afspraak ben benieuwd.
een vriend en vriendin van me gaan me helpen met lingerie vooral de bh's.
dit moet ook nog geplant worden maar komt vast goed.
de afspraak is gemaakt bij de kaper voor haar extensies dit is 5 oktober en gaan we kijken wat ik wil en wat kan.
ik zie dat ik goed gesteund word en komt helemaal goed met me tot het volgende berichtjes lieve mensen.

Veel Liefs Dylana xxx
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: dylan zijn verandering

Bericht door Dylana »

hey allemaal.
ik ben bij kapper geweest voor haar extensies. helaas kan dit nog niet bij mijn haar balen hoor.
of ja za wel kunnen maar dan ziet het niet mooi uit om dat me haar te kort is.
maar hebben nieuw plan volgende week woensdag krijg ik om 09:00 highlights in mijn haar. ongeveer over 4 maand kan er vrouwe kapsel van mijn haar gemaakt worden.
vandaag ga ik met die vriendin van me ook een datum plannen dat ze haar visagiste skils over hevelt naar mij. en volgende week donderdag gaat mijn moeder mee naar hunkemöller en ga ik kijken welke bh's mooi en fijn zitten. en ook kijken of een hipster of vrouwen boxer fijner zit als de boxers die ik nu heb of de srings die niet passen. dus ga toch wel beginnen maar anders als ik gedacht had. als deze 3 dingen gedaan zijn afspraak plannen bij shoeby om kleding advies en rustig alles kunnen passen en met geslaagde kleren buiten komen. nu gaan er stappen pas echt beginnen somige zullen denken gaat dit niet te snel nee juist te langzaam hihi. als ik iets in mijn kop heb zitten heb ik niet in me kont zitten hihi.

dus jullie horen snel hoe het verloopt lieve mensen.

liefs dylana xxx
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: dylan zijn verandering

Bericht door Nate_0 »

Hee Dylana, een vrouwenkapsel hoeft niet per se lang te zijn hè? :) Als het goed geknipt wordt lijkt het al een beetje damesachtig. (Believe me, ik flipte 'm na mijn laatste knipbeurt nog omdat het er te vrouwelijk uit zag, hoewel ik op het moment best wel kort haar heb).

Fijn dat het zo goed gaat :) En ik las dat je fysiek gezien ook vooruit gaat, top!
meerdere zakken met zaagsel
Dylana
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 sep 2016, 14:37
Gender: Trans MtF
Locatie: eindhoven

Re: dylan zijn verandering

Bericht door Dylana »

Nate_0 schreef:Hee Dylana, een vrouwenkapsel hoeft niet per se lang te zijn hè? :) Als het goed geknipt wordt lijkt het al een beetje damesachtig. (Believe me, ik flipte 'm na mijn laatste knipbeurt nog omdat het er te vrouwelijk uit zag, hoewel ik op het moment best wel kort haar heb).

Fijn dat het zo goed gaat :) En ik las dat je fysiek gezien ook vooruit gaat, top!
klopt helemaal nate maar had me eerst beetje op idiaale beeld geschat maar dat hoefd niet ben ik achter gekomen hihi. :)
dankje voor je leuke reactie en het word vast mooi :)
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: dylan zijn verandering

Bericht door Ender »

Ben zo benieuwd naar hoe je er nu uitziet Dylana! Vind het iig fijn voor je dat het je allemaal zo goed afgaat ^^
Plaats reactie