Kleurenpallet van gekkigheid en gender

Pas ik nou in een hokje of niet?
Vertrokken01
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 okt 2016, 17:23
Gender: Onzeker
Locatie: ////

Kleurenpallet van gekkigheid en gender

Bericht door Vertrokken01 »

Ik denk dat ik een mengeling van TV TG en TS ben.
Jarenlang heb ik doodsbang gewacht tot iemand een label op me zou kleven. Ik ben een constante stroom van gender. Een geslachtelijk kleurenpallet. Soms homo , soms bi , soms hetero , soms heel erg klassieke transseksueel , soms " maar " een travestiet die van glitter en glamour houdt.

Iemand die mij zo goed helpt als muze om gelukkig te leven is onze trouwe Kel ( Kelly Van Der Veer ) . Ik ben een even gekke meid als haar, even divers en even genietend van het leven.

Ik ben ik en daar past geen label op want van mij zijn er geen twee :D

Ik ben een echte meid , alleen krijgt die meid soms andere impulsen dan normale mensen door en dat is totally okay :)

Ben ik een verwijfde vent aan de oestrogenen? Fine , ik voel me lekker op die lady stickers ( oestro pleisters ).
Ben ik een typische trans met wat twijfels? Fine, mijn SRS die krijg ik toch , mijn willetje is sterk hoor haha.

Ik ben een kleurenpallet van gender en gekkigheid.
Hou maar van me zoals ik ben , een uniek transje.

<3 <3 <3
////
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Kleurenpallet van gekkigheid en gender

Bericht door Charlotte_C »

Leuk omschreven Elissa

Groetjes

Charlotte
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Vertrokken01
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 okt 2016, 17:23
Gender: Onzeker
Locatie: ////

Re: Kleurenpallet van gekkigheid en gender

Bericht door Vertrokken01 »

Bedankt Charlotte,
dat is erg lief van je x
////
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Kleurenpallet van gekkigheid en gender

Bericht door Elise »

Mooi gezegd Elissa! :D Ik nomineer hierbij het woord "lady sticker" als woord van het jaar hihi.
Vertrokken01
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 okt 2016, 17:23
Gender: Onzeker
Locatie: ////

Re: Kleurenpallet van gekkigheid en gender

Bericht door Vertrokken01 »

Elise schreef:Mooi gezegd Elissa! :D Ik nomineer hierbij het woord "lady sticker" als woord van het jaar hihi.
Ik vond dat zelf ook een hippe uitvinding , lady stickers :'D
////
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Kleurenpallet van gekkigheid en gender

Bericht door Anon20230219 »

Ja mooi omschreven je stukje...

Ach ik heb dat zelfde soms beetje hoor, als ik opgetut in mijn labje weer eens aan een versterker zit te werken denk ik soms ook van "eigenlijk is dit totaal niet vrouwelijk.."
Maar aan de andere kant..Röntgen is ook uitgevonden door een vrouw :P

Dus ik denk daar niet al te diep over na verder..

Lady stickers is zeker een grappig woord..
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Kleurenpallet van gekkigheid en gender

Bericht door Anon20190516 »

Hey,Elissa ik ben zelf ook superblij met mijn"ladystickers"ook met alle emoties,onzekerheden en negatieve gevoelens over mezelf.
Het gaat er om,dat jij ,jij bent!je mag er zijn,zoals je bent.wie zijn anderen om over jou te oordelen?
Ik plak mezelf wel het labeltje"vrouw"op,gewoon omdat ik dat ben en me zo voel,no matter wat anderen zeggen.
Ik word vaak gekwetst,door die anderen,omdat ze vinden dat ik volgens een bepaalde manier moet leven,zodat hun zich comfortabel voelen!!!!
Heel veel tranen heb ik al gelaten,maar de schijn ophouden dat ik een man zou moeten zijn,dat kan ik niet meer,het zou me langzaam slopen.
Gelukkig heb ik mijn allerbeste vriendin die me super steunt en altijd een schouder vrij heeft voor me om uit te huilen.
Nogmaals,Elissa,je bent goed zoals je bent!!
Liefs Rikki
Offline