Hoe het beste de eerste stappen te zetten

Pas ik nou in een hokje of niet?
Plaats reactie
Colin
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2016, 17:39
Gender: Onzeker

Hoe het beste de eerste stappen te zetten

Bericht door Colin »

Hoi allemaal

Ik heb al eerder een post gemaakt met hoe ik het best verder kon gaan. Zo als aanbevolen heb ik dames kleding gekocht en trek ik die nu stiekem aan als ik alleen thuis ben. Het voelt goed. Het voelt alsof het hoorde ofzo. Ondanks dat mijn lichaam nog behaard is haha zag het er toch wel fijn uit. Aan het begin raakte ik er opgewonde van (weet ook niet waarom) maar nu als ik het aantrek voelt het echt goed. Alleen ik weet niet hoe nu verder. Heb niet echt een persoon die ik dermate vertrouw dat ik het daarover kan/wil hebben. Iemand ander advies?
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe het beste de eerste stappen te zettent

Bericht door diederique »

Denk eens na over een t & 't avond en blijf vooral thuis stapjes zetten.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Colin
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2016, 17:39
Gender: Onzeker

Re: Hoe het beste de eerste stappen te zetten

Bericht door Colin »

Ik wil opzich wel naar zon avond. Alleen zijn er bi mij in de buurt geen avonden helaas
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Hoe het beste de eerste stappen te zetten

Bericht door wiggeltje »

Contact is naar mijn idee wel belangrijk. Zijn er geen forumleden die in jou buurt wonen en die misschien zouden willen afspreken?

Zelf heb ik ervaren dat ik graag iemand mee wilde hebben tijdens het shoppen, gewoon om te kijken of iets wel, of niet, bij mij staat. Ik wil ook graag de mening hebben van anderen, dus niet van een winkelier of een voorbijganger, daar ik in sommige dingen een mening moet vormen en slechts een spiegel laat niet altijd alles zien (soms heb ik meer dan 2 ogen nodig). Zo nu shop ik vaker alleen, omdat ik de smaak te pakken heb.

Het zou fijn zijn als je met mensen van het forum uit jou buurt of provincie iets kan afspreken en samen een onderlinge winkeldag organiseren. Dat kan je naar mijn idee op een gezellig manier wat stappen vooruit helpen. Leuk is dan minstens met 3 mensen of liever wat meer. Ikzelf woon in IJmuiden (zeg maar Haarlem, Amsterdam, Alkmaar of het verder liggende Leiden en Den Haag).

Misschien kan je iets plaatsen bij het sub-forum "contacten en bijeenkomsten"? :) ..en dan kijken wat eruit bloeit.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Hoe het beste de eerste stappen te zetten

Bericht door Anon20180501 »

Goede ideeën Wiggeltje, en ik hoop dat het ergens toe leidt voor Colin...

Ik zou als je voor het eerst afspreekt met iemand wel voor neutraal terrein kiezen
niet dat we allemaal verkeerde bedoelingen hebben hoor... :)
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Hoe het beste de eerste stappen te zetten

Bericht door wiggeltje »

Yep, dat is inderdaad een vuistregel. Vergat ik er even bij te zeggen.

Ooit had ik een zeer geslaagde meeting gehad van een andere forum en ook daar werd toen overlegt om een meeting ergens te doen waar veel mensen zijn, zoals in een centrum van een stad, bijvoorbeeld bij een centrale station en liefst overdag. Dit voor de veiligheid, want ondanks goede bedoelingen weet je eenmaal niet 100% wie er achter de scherm zit/ leest en op zo'n meeting afkomt.
Colin
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2016, 17:39
Gender: Onzeker

Re: Hoe het beste de eerste stappen te zetten

Bericht door Colin »

Dankje voor het advies, ik zal inderdaad een post plaatsen in de andere sectie om te zoeken naar andere mensen in de buurt die ook transgender zijn.
Colin
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2016, 17:39
Gender: Onzeker

Re: Hoe het beste de eerste stappen te zetten

Bericht door Colin »

wiggeltje schreef:Yep, dat is inderdaad een vuistregel. Vergat ik er even bij te zeggen.

Ooit had ik een zeer geslaagde meeting gehad van een andere forum en ook daar werd toen overlegt om een meeting ergens te doen waar veel mensen zijn, zoals in een centrum van een stad, bijvoorbeeld bij een centrale station en liefst overdag. Dit voor de veiligheid, want ondanks goede bedoelingen weet je eenmaal niet 100% wie er achter de scherm zit/ leest en op zo'n meeting afkomt.
Is enderdaad wel een goed idee. En iets om rekening mee te houden.
Plaats reactie