Nieuwe chat! Zie dit topic.

twijfels topic #54687

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: twijfels topic #54687

Bericht door Emma1981 »

Dank voor de reacties. Dat twijfels er bij horen had ik me al wel gerealiseerd, maakt het uiteraard niet makkelijker, maar er af en toe over klagen is fijn.

Ik had inderdaad ook al eerder in oude topics op het forum gelezen dat er alternatieve paden zijn, anders dan het vu. Ik zal me daar van de week eens op in gaan lezen.
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: twijfels topic #54687

Bericht door janine2363 »

:-)

>> Niet echt een vraag, of een stelling. Meer gewoon een beetje van mij af schrijven en dingen op een rijtje zetten.

Aha, ik ben dus niet (meer) de enige hopeloos rationeel / analytisch persoon, leuk! Ik had er zelf nog niet
aan gedacht om een formeel optimalisatie algorithme in te zetten voor mijn path-finding, ik gebruik mijn
interne GPS: Doe mijn ogen dicht en spring ;-)
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: twijfels topic #54687

Bericht door Isabelle »

Twijfel is heel gezond ;)
Ging je hier in zonder twijfel, dan zouden we weten dat er iets mis is, want zo een beslissing maak je niet zonder twijfels.
Gebruikersavatar
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: twijfels topic #54687

Bericht door Emma1981 »

Ben inderdaad een vrij analytisch persoon :)

Maar ben ook een heel ongeduldig persoon, en heb sinds die post al behoorlijke sprongen gemaakt naar wat ik wil. Door verschillende kansen aan te grijpen en de power of "fuck it" heb ik al een aardig beeld kunnen vormen van wat ik wil. Heb nu dan ook al een afspraak bij psycho informa, en ondertussen mezelf meer oriënteren en praktische zaken leren zoals make-up en kleding, sporten, gezonder eten, stoppen met roken, etc..

Mocht het dan uiteindelijk blijken dat het toch wat anders was, wat ik me eigenlijk op dit moment niet voor kan stellen, maar als ontwikkelaar zoek ik van nature de edge cases op, dan zal ik er in ieder geval gezonder aan toe zijn tegen die tijd.
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: twijfels topic #54687

Bericht door janine2363 »

Anne1981 schreef:Ben inderdaad een vrij analytisch persoon :)

Maar ben ook een heel ongeduldig persoon, en heb sinds die post al behoorlijke sprongen gemaakt naar wat ik wil. Door verschillende kansen aan te grijpen en de power of "fuck it" heb ik al een aardig beeld kunnen vormen van wat ik wil. Heb nu dan ook al een afspraak bij psycho informa, en ondertussen mezelf meer oriënteren en praktische zaken leren zoals make-up en kleding, sporten, gezonder eten, stoppen met roken, etc..

Mocht het dan uiteindelijk blijken dat het toch wat anders was, wat ik me eigenlijk op dit moment niet voor kan stellen, maar als ontwikkelaar zoek ik van nature de edge cases op, dan zal ik er in ieder geval gezonder aan toe zijn tegen die tijd.
LOL, ik vind dat je een "praktijk boek Agile development" moet schrijven.

Niet dat ik denk dat je het nodig hebt, maar mijn (nutteloze) tips voor vandaag
- make-up: LEUK en niet moeilijk, loop gewoon eens binnen bij een cosmetica winkel voor een instant cursus, na een uur kan je zelf developen
- kleding: LEUK, de solden zijn net begonnen en ondanks dat de meeste winterkleding zwart is, zijn er toch nog heel veel mooie kleuren te vinden
- Sporten: Overrated
- Gezond eten: Overrated / Lekker eten: Underrated !!!
- Stoppen met roken: Inderdaad . Gisteren !!!
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: twijfels topic #54687

Bericht door Nate_0 »

Sporten: Fijn, als je die eerste drempel (of eerste tien drempels) voorbij bent. Meer invloed op hoe je lichaam er uit ziet & beter voelen is fijn, en de "high" na het sporten is een mooie bijkomstigheid.
Gezond eten/lekker eten: Kan één en dezelfde zijn.

;)
meerdere zakken met zaagsel
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: twijfels topic #54687

Bericht door Anon20190501 »

Ik zie evenmin een tegenspraak tussen lekker en gezond eten.
Bovendien is er een duidelijke wisselwerking tussen goede lichaamsbeweging en zin krijgen in "wholesome" voeding
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: twijfels topic #54687

Bericht door Emma »

(Heel erg OT)
janine2363 schreef:LOL, ik vind dat je een "praktijk boek Agile development" moet schrijven.
Agile is zooo 2016, en overgewaardeerd. Daarentegen is een transitie, hoe je het ook wendt of keert, enorm hard-core DevOps.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: twijfels topic #54687

Bericht door janine2363 »

Emma schreef:(Heel erg OT)

Agile is zooo 2016, en overgewaardeerd. Daarentegen is een transitie, hoe je het ook wendt of keert, enorm hard-core DevOps.
:-) :-) Helemaal ! De rage van 2017 gaat de Pofit manier van ontwikkelen (Power of Fuck It) zijn, ga ik zeker doen dit jaar !

(voor Franse ingenieurs: La méthode "Va vous se faire foutre. Je vous emmerde")

En het is nu niet meer OT, want dit was de aanpak van de jongen in het kranteberichtje !