Mijn "hokje" (brr)

Pas ik nou in een hokje of niet?
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Mijn "hokje" (brr)

Bericht door Marica »

Remi schreef: 24 mei 2018, 17:57 Ik ga op school gewoon nog naar de meisjeswc omdat ik nog lekker in de kast zit, en er piept ook regelmatig iemand 'Iiieuw, ik dacht dat er een jongen binnenkwam!' Op zich een compliment natuurlijk, maar ik vind het altijd wel grappig hoe gestrest vrouwen/meisjes ervan worden, terwijl de keren dat ik een herentoilet binnenloop niemand reageert, terwijl ik toch duidelijk een vrouwelijk uiterlijk heb. Mannen maakt het gewoon geen klap uit, lijkt haast wel. Die komen om hun ding te doen en gaan weer weg, vrouwen hechten veel meer waarde aan hun toiletbezoekjes, kunnen ze even make-up bijwerken, bijkletsen, en iemand met een jongensachtig uiterlijk is daarbij niet welkom, blijkbaar. Niet dat het mij veel uitmaakt. Ik doe mijn ding en ik ga weer weg. Waarschijnlijk zou het niemand opvallen als ik vanaf nu de jongenswc ga gebruiken, maar die stap is toch nog een beetje te groot.
Als MtF ben ik tot nu toe nog nooit de dameswc uitgestuurd, en maar 1 keer dat er een opmerking werd gemaakt. Die antwoorde ik met maar ik ben een vrouw! Toen was het stil en ging ze weg.

Of ik man of vrouw ben moet niet afhangen of ik een penis heb of een vagina. Aangezien ze niet in mijn slipje kunnen kijken gaat dat ze geen bal aan. In mijn pre MtF tijd liep ik al dagelijks in een rokje, en ging ik gewoon bij de mannenwc naar binnen. Hooguit een frons als ik mijn rok van voren omhoog haalde en zo ging plassen tussen de mannen in. Als vrouw in mannenlijf een ietwat vreemde gewaarwording, maar nu als vrouw in de dameswc, eindelijk de goede plek voor mij. Zittend plassen doe ik al jaren.
Nu was dit al lastig, en ik kan mij sindskort heel goed voorstellen hoe moeilijk het moet zijn voor mensen die zich geen vrouw en geen man voelen. :gay-female: :gay-male: <-- wat hier eigenlijk mist is de trans-smiley :gay-rainbow: :gay-gay: :gay-color:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Plaats reactie