Betere screening vereist, spijtoptanten

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gesloten
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Betere screening vereist, spijtoptanten

Bericht door Jannet V »

tanisha schreef: 11 mar 2018, 17:04 Laten we nu gewoon eerlijk zijn een geslachtsverandering is eenrichtingsverkeer als je een fout hebt gemaakt zit je vast.
En daarom is de zorgsector voorzichtig. Want als ze dat niet zouden zijn is er wel iemand die een schadeclaim in gaat dienen. Goed geregelde zorg heeft zo z'n voor en nadelen. vergt protocollen en afspraken. Op die manier is dat hier nu eenmaal geregeld.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Betere screening vereist, spijtoptanten

Bericht door Anon20210626 »

Ik word zo langzamerhand een beetje allergisch voor het woord protocol , zeker als men zich maar achter blijft verschuilen .
En wat betreft claims , als er medische fouten worden gemaakt a la maar voor iedere start moet je al een heuse 'informed concent ' verklaring tekenen . Dat zal voor de operatie dus niet anders zijn .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Betere screening vereist, spijtoptanten

Bericht door Anon20190122 »

Jannet V schreef: 11 mar 2018, 17:39
tanisha schreef: 11 mar 2018, 17:04 Laten we nu gewoon eerlijk zijn een geslachtsverandering is eenrichtingsverkeer als je een fout hebt gemaakt zit je vast.
En daarom is de zorgsector voorzichtig. Want als ze dat niet zouden zijn is er wel iemand die een schadeclaim in gaat dienen. Goed geregelde zorg heeft zo z'n voor en nadelen. vergt protocollen en afspraken. Op die manier is dat hier nu eenmaal geregeld.
En ik blijf dat onzin vinden als er toch iemand door komt zeggen ze alsnog eigen schuld!
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Betere screening vereist, spijtoptanten

Bericht door Jannet V »

Je kunt op verschillende manieren de wereld in kijken, ik doe dat liever vanuit een positieve opstelling. En dat bevalt me uitstekend. :hug:
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Betere screening vereist, spijtoptanten

Bericht door Anon20210626 »

Een positieve opstelling ........ Je bedoelt Het VU en UMCG die openheid geven over 'protocollen ' ???

met sint -Juttimis is er een persconferentie geloof ik inzake dit
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Betere screening vereist, spijtoptanten

Bericht door Jannet V »

Renée schreef: 11 mar 2018, 18:15 Een positieve opstelling ........ Je bedoelt Het VU en UMCG die openheid geven over 'protocollen ' ???
Nee Renée, ik bedoel een positieve opstelling vanuit jezelf, je eigen ik, je gevoel! Niet zij maar jij! (jullie, als er verder nog iemand is die hier vraagtekens bij gaat zetten) Als je gaat wijzen naar iemand anders...
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Betere screening vereist, spijtoptanten

Bericht door Anon20210626 »

Ik wijs naar niemand anders inzake mijn transitie en probeer die positieve opstelling vast te houden maar dat lukt niet altijd . ik blijf een mens .Er gebeurd overal genoeg .

Bijvoorbeeld dit " een positieve instelling inzake spijtoptanten " Hoe zie ik dat ?
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Betere screening vereist, spijtoptanten

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik probeer ook altijd positief te blijven, dat lukt de ene keer beter dan de andere keer. Ik neem mijn eigen verantwoordelijkheden en ben misschien juist daarom wel allergisch voor protocollen, want protocollen leiden vaak tot het niet nemen van verantwoordelijkheden. Ik heb er laatst nog een column over geschreven.

Ja een transitie is eenrichtingsverkeer, je kan na iedere stap stoppen, maar op een gegeven moment kan je niet meer terug.
Irene
Anon20180910
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 mar 2018, 14:13
Gender: Trans MtF

Re: Betere screening vereist, spijtoptanten

Bericht door Anon20180910 »

Eventuele borstvergroting kan ongedaan gemaakt worden en dan kun je wel weer als man gaan leven. Met testosteron uiteraard. Een phalloplastie gaat wat ver.
Evi
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Betere screening vereist, spijtoptanten

Bericht door Anon20190122 »

Ik kijk heel positief in de wereld ik hou alleen niet van mensen die regels bedenken voor een ander omdat er een halve zool zichzelf wel eens iets zou kunnen aandoen!
Gesloten