Een kleine vergelijking tussen verschillende binders, sportBH, en een los hemd en één zonder iets onder mijn t-shirt. Ik droeg toen ik nog BH's had een 70C (opgemeten door professionele werkenmers bij de Hunkemöller dus dat was geen gok).

Marijn schreef:Ah ja, het was Underworks waarvan ons niet helemaal duidelijk was welk model handig was. Bovendien worden op Amazon weer andere namen gebruikt.
Dit is het korte model, de Underworks tritop, model 983. Drie lagen binding materiaal. Is de krachtigste binder die ze hebben, maar doordat hij kort (en zeer strak) is krijg je vrij snel dat je buik er als ballonnetje onder vandaan komt als je wat aan de zware kant bent.Nate_0 schreef:Ik geloof dat Jer dat wel weet, er is één model lange binder en één model korte binder die het best werken voor transmannen, die beide ook via Amazon.de te bestellen zijn.
Ik heb zelf een dikke binder van danaë (maar draag hem niet meer, omdat hij net te strak zit (voor mijn rug)), en ik heb bij hen zelf zitten passen. En dan is het opvallend. Dunne en dikke laag is ECHT anders, dik is minder comfortabel, maar een stuk steviger (dunne laag had bij mij geen zin). Bij mij kruipt de binder ook omhoog, had liever een kortere gehad, maar die waren uitverkocht in mijn maat.Nate_0 schreef:Die van Danaë is de gewone, maar omdat de extra versteviging maar 4 euro extra kost verwacht ik daar niet teveel van. Zoals ik in een ander topic al zei is het eigenlijk een shirtje van fijne mesh (enkellaags op de rug en dubbellaags voor). Dit is de lange, en met een smalle taille en brede heupen kruipt 'ie ontzettend omhoog.