Transen op motoren

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Paars_Delta_Konijn
Voornaamwoorden: Zij

Transen op motoren

Bericht door Paars_Delta_Konijn »

Iemand?

Ik heb me vorig jaar op een motorbeurs een geweldige jawa 250 uit 1957 aangeschaft, prachtig apparaat, ik hou van antidesign.en dat heeft zon jawa

Inmiddels zijn daar een yamaha xs650 uit 1977 en een yamaha rd400 uit 1977 bijgekomen

Ik zit dus in de vintagehoek , 70s spul

Er zijn vast meer rijders hier, ben benieuwd:)

Fay
Sierlijk_Gletsjer_Strand
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Transen op motoren

Bericht door Sierlijk_Gletsjer_Strand »

Huurmotor, mag dat ook?
1 of 2 keer per jaar een lang weekend. Laatste paar keren BMW F800GS (of de voorloper). Ik ben verticaal uitgedaagd, en deze kan ik met laag zadel krijgen :)
Ik heb er zelf drie gehad, niet tegelijkertijd zoals bij jou, GSX400E, CB-1 (dit is die motor die ik nooit weg had moeten doen) en GSX750F.
Vief_Zeester_Woud
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Transen op motoren

Bericht door Vief_Zeester_Woud »

Ik heb al 30 jaar mijn motorrijbewijs maar al jaren niet meer gereden. Mijn laatste motor was een Triumph Trident uit 1975, daarvoor heb ik twee keer een Yamaha FJ1100/1200 gehad uit 1985 en 1989. (Uit mijn hoofd).

Momenteel durf ik niet omdat ik twee keer een ongeluk heb gehad en ik heb een verantwoordelijkheid voor de kinderen, die hebben eigenlijk alleen mij.

Ik heb ook E achter B en twee weken geleden waren de andere dames van de turnvereniging helemaal verbaasd dat ik rustig met het bestelbusje en aanhanger van mijn buurman aan kwam rijden om de matten op te halen. Dat was wel leuk.