hoe gelukkig ben ik nu

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
merre
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2012, 08:12
Gender: Androgyne

hoe gelukkig ben ik nu

Bericht door merre »

Tijdens mij proces naar trans heb ik veel dingen mogen mee maken. En bewust de verandringen mogen zien zowel innerlijke als uiterlijk. Ik ben een gelukkig mens dat ik dit allemaal kan door staan zonder een tegen werking van familie of buitenwereld.
Ik weet en ik neem elke dag in me gedachten dat ik gezegend ben met de manier hoe mij omgeving mij heeft ontvangen.
Ik heb geleerd dat werkelijke vrouwelijke schoonheid van binnen zit en dat naar buiten komt als je er oprecht in staat.
In de liefde ben ik gezegend met velen die van me houden en me ook accepteren door dat ik hun accepteer. De wereld is geven en nemen zodat je sterker uit je valkuilen komt.Als mens heb ik geen fout gemaakt maar keuze gekregen om me wensen te kunnen vervullen dat is ook de liefde in mij leven en geloof dat ik heb mee gekregen.
Ik ben wie ik ben en dat is een gelukkig mens zoals velen van ons met ups en donws ga ik het leven door maar beide heb ik nodig om er weer sterker uit te komen het leven is machtig spel waar alle mensen gevoelens, gedachten ,pijn , een zijn. dus ik ben niet anders want een ieder heeft zijn gevoelens zijn pijnen en gedachten we zijn dus alle een, alleen uiterlijk heb ik keus gemaakt omdat die gevoelens en gedachten niet altijd over een komen wilt niet zeggen dat we niet de zelfde pijnen voelen omtrend die gedachten dus dat vormd het weer naar een geheel. Ik ben erg blij dat ik ben wie ik ben.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: hoe gelukkig ben ik nu

Bericht door Jeste »

merre schreef:Ik ben erg blij dat ik ben wie ik ben.
Dat is positief bekeken. Zo denk ik er ook over.
Met iemand anders zou ik niet willen ruilen, want ik weet nou eenmaal niet beter.
Goed, laat ik wel realistisch zijn; Ik heb ook m'n slechte momenten, maar dat ik stappen heb gezet om dingen te gaan veranderen heeft mij een stuk gelukkiger gemaakt.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.