Nog altijd verdrietig

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
MissJoan
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2012, 21:38
Gender: Vrouw

Nog altijd verdrietig

Bericht door MissJoan »

Probeer maar een stukje van me af te schrijven nu ik dit typ huil ik over een deel van me leven en hoe ik nu ben klinkt raar sommige zijn jaloers! nou zou dat maar niet zijn, ik heb gewoon elke dag problemen mee op te staan te scheren weer een jongen zien en maar een laag verf op te smeren om me beter te voelen. Ik walg soms echt van me zelf soms zie ik er goed uit soms niet minder goed en soms lukt goed om met de pijn om te gaan en soms ook niet zoals vandaag, dan lukt het mij gewoon niet om maar wat te doen en ik wil dit lichaam niet wil een lichaam wat bij me past.
Ik wist vroeger niet wat er met mij mankeerde, ik ging naar een verkeerde school, verkeerde keuzes, was heel verlegen, angstig, bang en niet echt jongensachtig.
En toch hebben ze mij naar een technische school gestuurd :shock: nou dat is een pretje ik kon het wel aardig hoor.
Maar was nooit echt mijn ding dat vind ik nog altijd heel jammer kan met deze papieren helemaal niks gelukkig heb ik later een switch gemaakt naar de horeca waar ik me al veel beter voelde.
Alleen ja dat je pas op je 26e er voor uit komt gaat bij mij er niet in, En ik ben redelijk boos op mij zelf en waarom ik niet gewoon een meisje ben :fpalm:
Ja moet zeker zo zijn heb tot nu toe echt een waar kut leven en daar moet verandering in komen anders weet ik het ook soms niet meer.
1ding is zeker daarom hebben ze me nu doorgestuurd naar het gender team :shock: 3maanden langer op de wachtlijst kom aan kan je mensen niet aan doen.
jocyn
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:35
Gender: Vrouw

Re: Nog altijd verdrietig

Bericht door jocyn »

Oh knuffel de knuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Het gaat gaat goed komen hoor :hbeat:
Gebruikersavatar
MissJoan
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2012, 21:38
Gender: Vrouw

Re: Nog altijd verdrietig

Bericht door MissJoan »

Ohhh echt dankjewel :hug: :hug: voel me echt kut zeg maar zo af en toe bah. Zeker nu, net 2dagen weer gestopt met roken al voor de 3emaal vorige keer 3maanden er van af daarvoor zelfs een half jaar
jocyn schreef:Oh knuffel de knuffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Het gaat gaat goed komen hoor :hbeat:
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: Nog altijd verdrietig

Bericht door Merel77 »

Als je het gevoel hebt alleen met plamuur er een beetje representabel uit te zien dan is dat echt heel vervelend. Meestal ben ik ook goed opgemaakt wss omdat ik dan toch onzeker ben misschien. Ik wil je wel zeggen dat ik je foto's en je profielfoto echt heel erg leuk vindt... :mrgreen:

... en ook een knuf van mij :hug2:
Gebruikersavatar
MissJoan
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2012, 21:38
Gender: Vrouw

Re: Nog altijd verdrietig

Bericht door MissJoan »

Ja vind dat altijd wel erg vervelend om zoveel voor moeten doen voor ik een beetje goed voor de dag komt , tja en denk dat ik goed weet hoe ik me op moet maken dat vertekend veel hoor ..Maar ja dat gaat hopelijk straks wat weg. Dat is echt me grote droom. Maar echt super lief van je! Dankjewel :hug:
Merel77 schreef:Als je het gevoel hebt alleen met plamuur er een beetje representabel uit te zien dan is dat echt heel vervelend. Ik wil je wel zeggen dat ik je foto's en je profielfoto echt heel erg leuk vindt... :mrgreen:

... en ook een knuf van mij :hug2:
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Nog altijd verdrietig

Bericht door Judiana »

het komt altijd goed, zegt iemand die zelf in de put zit
Gebruikersavatar
MissJoan
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2012, 21:38
Gender: Vrouw

Re: Nog altijd verdrietig

Bericht door MissJoan »

ja inderdaad zit soms ook wel in de put zoals vanmorgen/vanmiddag, het kan dan wel een aantal uren duren voor dat ik weer een beetje me zelf ben dus gelukkig voel me al een stuk beter nu ik dit stukje kon schrijven voor me zelf, maar ook voor andere qua herkennings punten.
. Hoop dat jij er natuurlijk ook beter uit komen, heb alle vertrouwen in me zelf, maar soms is het zwaar.
Judith schreef:het komt altijd goed, zegt iemand die zelf in de put zit
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Nog altijd verdrietig

Bericht door Hedwich »

Ik baal soms ook van mijn leven... mijn vorige en mijn huidige... soms noem ik het een tweedekeusleven. Het T-leven is zwaar, ik weet het. Maar weet: we zitten tenminste niet allemaal in ons eentje in de put.
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Nog altijd verdrietig

Bericht door Judiana »

ik vind mijn 2 levens ook heel zwaar... :(

maar wellicht heb ik geen recht van spreken
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Nog altijd verdrietig

Bericht door Jeste »

Vervelend hè, dat soort gedachtes. In je introductie klonk je heel positief, alsof je het punt van deze gedachtes al voorbij was, maar dat is dus helaas niet zo. Misschien gaan die gedachtes van "wat als ......" wel nooit weg. Er zullen altijd wel gebeurtenissen zijn om er mee geconfronteerd te worden.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.