Nieuwe chat! Zie dit topic.

WC gebruik

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Nilas
Berichten: 73
Lid geworden op: 23 apr 2019, 22:16
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem
Locatie: Brabant

Re: WC gebruik

Bericht door Nilas »

Op dit moment voel ik me nog goed bij het damestoilet (FtM). Maar mocht ik me daar toch niet meer lekker bij voelen dan ga ik naar het genderneutrale toilet. :dance: Onze universiteit heeft dat namelijk, yes.

Oké, om even antwoord te geven op je vraag. Ik las dat je twijfelde omdat je denkt dat mensen je niet als vrouw zien adhv je uiterlijk? Begrijp ik dat goed? Oprecht, toen ik je profielfoto zag dacht ik 'zo, dat is echt een vrouw'. Dus ik zou die twijfel van jou overboord gooien (moeilijk natuurlijk, dat weet ik) en voor het vrouwentoilet gaan.
oh, is that what they call it nowadays :fpalm:
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: WC gebruik

Bericht door Anon20200101 »

Ik ben in Budapest in 2017, tijdens een weekend trip met mijn nu ex, voor het eerst full-time gegaan, en ben daar ook voor het eerst het vrouwentoilet in gegaan; en ben sindsdien nog 1 keer in een mannentoilet geweest op het vliegveld in Frankfurt (me omkledend naar vrouw, terwijl ik een traan latend, mijn nieuwe naam had gekozen).
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: WC gebruik

Bericht door Anon20190508 »

Ik maak nu eigenlijk nog voornamelijk gebruik van het damestoilet. Ik ben dan ook pre-alles en door mijn persoonlijke situatie omtrent passabiliteit (ik draag nauwelijks een binder) voel ik me ook echt nog niet op mijn gemak om het herentoilet te gebruiken. Als ik echter toevallig uit ben en mijn binder aanheb en de toiletten rustig zijn (zie ook: uitgestorven) dan durf ik het wel. :)
Maar dit topic is ook al 2 jaar oud, @Nilas, dus ik denk dat Petra inmiddels heel andere ervaringen heeft ;)
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: WC gebruik

Bericht door Marica »

Ik denk er niet eens meer over na, ik ga gewoon naar het damestoilet. Op mijn werk heb ik de sleutel van het damestoilet aan mijn sleutelbos hangen, dus mannen komen daar niet.
In de horeca zoals ik al zei, gewoon naar de dames, en staat er een rij, ze staan allemaal met een telefoon in hun handen dus doe maar mee.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Damian Brink
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 mei 2019, 21:13
Gender: Trans FtM

Re: WC gebruik

Bericht door Damian Brink »

Gewoon naar de dameswc gaan.
Ik ga ook naar de jongenswc. En niemand kijkt mij daar raar aan.
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: WC gebruik

Bericht door Vethrvolnir »

vandaag naar spiderman home coming. wc keuze moment. getwijfeld . toch naar de dames wc. sta ik handen te wassen . komt meisje binnen , moment van verwarring bij haar. ( :dance: ) ik zou denk ik net zo goed naar de andere wc kunnen gaan . zelfde verwarring daar waarschijnlijk.
:shock:
Gebruikersavatar
Maximus1991
Berichten: 96
Lid geworden op: 30 jan 2017, 22:32
Gender: Trans FtM

Re: WC gebruik

Bericht door Maximus1991 »

Ben nog niet passable genoeg om overal met volle vertrouwen maar zo de herenwc in te stappen, dit ligt voor mij aan de plek.. enige waar ik dat al wel doe is in t ziekenhuis.
:whistle: Intelligence is sexy :whistle: :hbeat: you need 2 sides of a story to make conclusions that makes sense :think:
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: WC gebruik

Bericht door Hrafn »

Maximus1991 schreef: 08 jul 2019, 01:45 Ben nog niet passable genoeg om overal met volle vertrouwen maar zo de herenwc in te stappen, dit ligt voor mij aan de plek.. enige waar ik dat al wel doe is in t ziekenhuis.
Dat heb ik ook, hangt van de plek af en van hoe ik me voel. Ik ben door onbekenden ook nog nooit met 'meneer' aangesproken dus tot die tijd voelt het zo wel ok.
Gebruikersavatar
Maximus1991
Berichten: 96
Lid geworden op: 30 jan 2017, 22:32
Gender: Trans FtM

Re: WC gebruik

Bericht door Maximus1991 »

Hrafn schreef: 08 jul 2019, 12:31
Maximus1991 schreef: 08 jul 2019, 01:45 Ben nog niet passable genoeg om overal met volle vertrouwen maar zo de herenwc in te stappen, dit ligt voor mij aan de plek.. enige waar ik dat al wel doe is in t ziekenhuis.
Dat heb ik ook, hangt van de plek af en van hoe ik me voel. Ik ben door onbekenden ook nog nooit met 'meneer' aangesproken dus tot die tijd voelt het zo wel ok.
Precies
:whistle: Intelligence is sexy :whistle: :hbeat: you need 2 sides of a story to make conclusions that makes sense :think:
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: WC gebruik

Bericht door Tijgertje »

Ook lelijke vrouwen maken gebruik van het dames toilet.