Moeite met de switch

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: Moeite met de switch

Bericht door Petra-S »

tanisha schreef:Waarom kan dat niet? ik ben met 18 jaar naar de huisarts gestapt en mijn verhaal er uit gegooid een verwijzing naar het VU was met veel tranen snel geregeld!
Ik heb het dan wel niet op mijn 18 gedaan maar op mijn 58ste. In 2014 langzaam de acceptatie dat ik een vrouw ben i.p.v. een man na tientallen jaren van ontkenning, schaamte en onwetendheid. In 2016 alle mannelijke kleding de deur uit alleen nog dameskleding en make-up. Oktober 2016 huisarts, hormonen en doorverwijzing VUmc. Vanaf 1 januari 2017 24/7 als Petra door het leven.

In mijn ogen is het net als stoppen met roken, wanneer je eenmaal het besluit hebt genomen moet je er ook voor gaan. Er is dan namelijk geen tijd meer te verliezen om uiteindelijk de rust te vinden en gelukkig te worden met jezelf.

Groetjes,

Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Moeite met de switch

Bericht door Anon20190122 »

Ik vindt het zo zonde als je eenmaal het besef hebt om het weer te gaan verdringen!
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Moeite met de switch

Bericht door Dieuwertje »

@lucy999, Moet je toch echt aanraden om naar een T-avond te gaan. Die van T-Breda en T-Amersfoort zijn weliswaar in een openbaar café, maar je kan daar ook eerst nog heen gaan zonder je als fem te kleden. Kijk eerst de kat uit de boom, dat mag ook. En dan zijn er elders avonden waar je de mogelijkheid hebt om ter plaatse om te kleden.
De kans dat je mensen met verkeerde bedoelingen tegenkomt in Breda en Amersfoort is denk ik een stuk kleiner dan dat je die tegen komt in bijvoorbeeld de supermarkt.
Gebruikersavatar
Lucy999
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2017, 12:24
Gender: Anders
Locatie: Zuidholland zuid

Re: Moeite met de switch

Bericht door Lucy999 »

Dieuwertje schreef:@lucy999, Moet je toch echt aanraden om naar een T-avond te gaan. Die van T-Breda en T-Amersfoort zijn weliswaar in een openbaar café, maar je kan daar ook eerst nog heen gaan zonder je als fem te kleden. Kijk eerst de kat uit de boom, dat mag ook. En dan zijn er elders avonden waar je de mogelijkheid hebt om ter plaatse om te kleden.
De kans dat je mensen met verkeerde bedoelingen tegenkomt in Breda en Amersfoort is denk ik een stuk kleiner dan dat je die tegen komt in bijvoorbeeld de supermarkt.



Wanneer zijn die t avondjes in breda en amersfoort dan, liever die van amersfoort dat is iets verder van mijn bed. Ik zie in het forum alleen verouderde datums.


Al is het in groningen ( voor mij heel ver weg ).
Laatst gewijzigd door Lucy999 op 05 apr 2017, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Mtf, getrouwd, en in dubio.
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Moeite met de switch

Bericht door Dieuwertje »

De datums komen meestal vrij laat op het forum. Maar ingaande dit jaar zijn ze elke 4 weken.
Amersfoort was afgelopen vrijdag. De eerstvolgende zal dus over 3 weken zijn. 28 April dus.
Transgenders-Amsterdam is vanavond.
Gebruikersavatar
Lucy999
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2017, 12:24
Gender: Anders
Locatie: Zuidholland zuid

Re: Moeite met de switch

Bericht door Lucy999 »

Heb net met mijn vrouw afgesproken vanaaf ff in a'dam te komen kijken......... spannend:) hihi vanaf half 9 las ik op de site....... snel over me drempels heen. Dank je wel x
Mtf, getrouwd, en in dubio.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6818
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Moeite met de switch

Bericht door Eva »

Lucy999 schreef:Wanneer zijn die t avondjes in breda en amersfoort dan, liever die van amersfoort dat is iets verder van mijn bed ...
Eerstvolgende data voor T-Breda:
vrijdag 14 april 2017
vrijdag 12 mei 2017

Eerstvolgende data voor T-Amersfoort:
vrijdag 28 april 2017
vrijdag 26 mei 2017

Een geheel gratis en zelfs kostenloos abonnement op de nieuwsbrief verschaft bijtijds informatie over onze bijeenkomsten :D
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Lucy999
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2017, 12:24
Gender: Anders
Locatie: Zuidholland zuid

Re: Moeite met de switch

Bericht door Lucy999 »

Thanx eva
Mtf, getrouwd, en in dubio.
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Moeite met de switch

Bericht door Dieuwertje »

Lucy999 schreef:Heb net met mijn vrouw afgesproken vanaaf ff in a'dam te komen kijken......... spannend:) hihi vanaf half 9 las ik op de site....... snel over me drempels heen. Dank je wel x
Zal ik een berichtje sturen naar een van de gastvrouwen? Of heb je dat liever niet?
Gebruikersavatar
Lucy999
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2017, 12:24
Gender: Anders
Locatie: Zuidholland zuid

Re: Moeite met de switch

Bericht door Lucy999 »

Nou ja.... ik las op de site dat je het moest aangeven als je nieuw bent en niet zo makkelijk contact legt..... dus ja doe maar hahahaha ;)

Wij komen alleen naar het cafe trouwens
Mtf, getrouwd, en in dubio.