Nieuwe chat! Zie dit topic.

Boudoir Bizarre...

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Boudoir Bizarre...

Bericht door Tyler »

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Boudoir Bizarre...

Bericht door Eva »

Hadden ze dat niet even kunnen afstemmen met Claudia...? :mrgreen:
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: Boudoir Bizarre...

Bericht door Gabriël »

Stoppen ze ermee? Dat is ook jammer. Ik heb veel positieve dingen gehoord over Boudoir Bizarre. Het heeft me altijd al interessant geleken om eens een keer naar zo'n feest te gaan als ik beter in mijn vel zit en zekerder ben van mezelf. Maar dat krijg ik voor de 30e niet voor elkaar. (en daarnaast heb ik geen geschikte kleding meer, de lak- en leertopjes die ik nog ergens heb, hebben borsten nodig, en daar voel ik me dus niet meer fijn in.)
(en ik twijfel ook nog of het wel verstandig is te gaan naar zo'n feest ooit, aangezien ik rubber/latex allergie heb en dus niet per ongeluk tegen mensen moet opbotsen die latex dragen. :roll: )
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Boudoir Bizarre...

Bericht door Eva »

Nou, kom dan maar naar de BBQ ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Boudoir Bizarre...

Bericht door Tyler »

:( Jammer. Het is inderdaad helaas de laatste keer. Ik zal als ik er ben eens aan Tomtom vragen waarom nou eigenlijk. Is wel balen want het is altijd wel erg gezellig.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Boudoir Bizarre...

Bericht door Jeste »

Wat jammer dat ik het te laat zie. Kort geleden had ik precies voor die datum afgesproken om plaatjes te gaan draaien in de kroeg. Die afspraak laat ik toch maar staan, want het hangt ook van het weer af of ik naar Zwanenburg zou kunnen gaan. Dat wordt namelijk fietsen.
Het lijkt me wel eens leuk om naar zo'n feest te gaan. Het was in het verleden zelfs bij mij in de buurt in Zaandam, maar ik had nooit zin om alleen naar zoiets toe te gaan.
Het heeft volgens mij wel een beetje iets weg van een gothic-feest. In Berlijn kom ik wel eens in zo'n club. Daar is een erg vrije atmosfeer en wat ik zo mooi vind; het lijkt allemaal om extreme seks te gaan, maar als je daar zegt dat je niet aan seks doet wordt dat volledig geaccepteerd.

Eigenlijk was ik ook nog aan het twijfelen over de BBQ, maar aangezien ik diezelfde middag al bij Transvisie ben heb ik daar ook maar vanaf gezien. Helaas iets te vermoeiend voor mij om dat allemaal achter elkaar te doen, zonder tussendoor thuis uit te kunnen rusten.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.