Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Alice »

Blijft over, Charlotte die voor 13 maanden expres genegeerd werd door een kassamedewerkster. Verontschuldiging dat het mogelijk is dat voor of na het afrekenen een bekende van die caissière langsgaat en zij dan wel aandacht besteed aan die mensen gaat niet goed op. Dongen is nu niet echt een wereld stad dus Charlotte zal ook wel bekend zijn.

Kassaverhalen, de andere kant van het verhaal.
http://www.ellegirltalk.nl/topic/situat ... sa.682898/
http://forum.girlscene.nl/forum/lifesty ... 61048.html
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Charlotte_C »

Ik heb dit hele topic even op zijn beloop gelaten om ook voor mezelf op een rijtje te zetten wat mijn vervolgstap zou kunnen zijn. Ik zou inderdaad een mail kunnen sturen naar de filiaalmanager maar ik weet niet of dat een optie gaat zijn. Het lijkt er inderdaad op dat het winkelpersoneel van Jumbo sowieso wat te lijden heeft onder een attitudeprobleem. Mijn initiële idee was om het tot maandag aan te zien en dan een vervolgstap nemen en daar sta ik nog steeds achter. Als het inderdaad om één enkele kassiére ging zou het aangekaarte probleem een futiliteit zijn in de orde van grootte "waar maak je je druk om". Echter is het dus een filiaalwijd probleem. Was het echt maar één kassiére dan is het helemaal niet zo moeilijk om iemand te ontlopen. Jumbo heeft zich op dit moment echter al wel communicatief incompetent bewezen door helemaal niet te reageren. Dit in tegenstelling tot de Kruidvat, waar ooit eens iets van andere orde is voorgevallen, die meteen reageerden met een excuus. Het is nu tijd om dit negatieve berichtje af te sluiten en verder een fijne dag te hebben. misschien kom ik nog wel met een update, maar dat is ook mede afhankelijk van hoe dit topic verder verloopt.

Groetjes en iedereen nog een hele fijne dag :hug2:

Lotte / Charlotte
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Venusss »

Goed dat je het in dezelfde dag hebt op papier hebt geschreven en dat nu bezig bent met het op een rijtje aan het zetten. Brief persoonlijk afgeven had misschien beter geweest en kun je altijd nog doen. Vreemd en jammer dat je nog geen terugkoppeling hebt gehad en dat is inderdaad een beetje vreemd en niet netjes omdat ik er vanuit ga dat het Jumo wel een klachtenprotocol heeft. Maar goed er kan van alles aan de hand zijn bij Jumbo waar wij als buitenstaanders geen weet van hebben.

Maar hoe je het wend of keert..., jij en je partner hebben toch boodschappen nodig dus probeer nog eens langs te gaan bij Jumbo of het nu wel goed gaat misschien zijn dingen toch anders nadat je brief hebben gelezen? Mijn advies is laat het compleet achterwege want dit is allemaal zonde van je energie of wacht het nog even af want dan laat jij jezelf van je goede kant zien zoals wij jouw ook van op het forum kennen. Ik kan mij best goed voorstellen dat je liever de kat uit de boom kijkt (voorlopig even de Jumo wilt vermijden)
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
francisca
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 mei 2017, 18:55
Gender: Vrouw
Locatie: Noord Groningen.

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door francisca »

Venusss schreef:Goed dat je het in dezelfde dag hebt op papier hebt geschreven en dat nu bezig bent met het op een rijtje aan het zetten. Brief persoonlijk afgeven had misschien beter geweest en kun je altijd nog doen. Vreemd en jammer dat je nog geen terugkoppeling hebt gehad en dat is inderdaad een beetje vreemd en niet netjes omdat ik er vanuit ga dat het Jumo wel een klachtenprotocol heeft. Maar goed er kan van alles aan de hand zijn bij Jumbo waar wij als buitenstaanders geen weet van hebben.

Maar hoe je het wend of keert..., jij en je partner hebben toch boodschappen nodig dus probeer nog eens langs te gaan bij Jumbo of het nu wel goed gaat misschien zijn dingen toch anders nadat je brief hebben gelezen? Mijn advies is laat het compleet achterwege want dit is allemaal zonde van je energie of wacht het nog even af want dan laat jij jezelf van je goede kant zien zoals wij jouw ook van op het forum kennen. Ik kan mij best goed voorstellen dat je liever de kat uit de boom kijkt (voorlopig even de Jumo wilt vermijden)

Dat lijkt mij een heel goed advies.
Bovendien zou ik, wanneer het toch weer zo gaat, de persoon in kwestie persoonlijk vragen, wat nou eigenlijk het probleem is.
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Janice »

Het probleem weten we denk ik allemaal wel...
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 758
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Ylse »

Janice schreef:Het probleem weten we denk ik allemaal wel...
Dat zijn aannames en aannames zijn dodelijk.

Of zoals de amerikanen of engelsen zo mooi plegen te roepen, to assume is to make an ass out of you and me (ass u & me).

Verder kan ik me in het geheel niet vinden in dit soort boycot acties.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Charlotte_C »

Ik wilde dit topic toch even updaten. Verser van de pers dan dit is niet mogelijk. Zojuist heb ik een gesprek gehad met de kersverse, nieuwe (ja kersvers is altijd nieuw I Know :) ) , bedrijfsleidster van het Jumbo filiaal. Het is een heel erg leuk gesprek geworden waarin eerst de twee zware klachten (buiten dit hier had ik nog een akkefietje dat totaal ergens anders over ging) werden besproken. De bedrijfsleidster heeft me op alle punten gelijk gegeven en haar excuus gemaakt met de belofte dat ze het bespreekbaar gaat maken. Daar was ik gewoon tevreden mee. Er hoeft geen spreekwoordelijk bloed te vloeien. Hoewel je dat wel iets makkelijker uit je kleren krijgt dan echt bloed. Er werden geen uitvluchten gezocht en geen poging gedaan om dingen goed te praten. Daarmee had ze meteen mijn sympathie. Het gesprek verliep op een gegeven ogenblik zo goed dat we het nog een tien tot 15 minuten over het transgender zijn hebben gehad. Met wederzijdse instemming en respect naar elkaar toe.

Op het einde van het gesprek kreeg ik nog te horen dat er als er nou weer iets is, dat ik haar dan op haar direct mailadres kan mailen. Ik vond het al bij elkaar zéér correct opgelost van haar. Het zal even tijd kosten voor ze mijn vertrouwen als klant weer hebben gewonnen, maar de wil tot verbetering zit er bij de bedrijfsleidster zeker in.

Groetjes,

Lotte / Charlotte
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Alice »

Mooi, keurig dat op een nette manier de problemen die er waren door de nieuwe filiaalchef opgelost worden
(nieuwe bezems vegen schoon?).

Helaas is het voor mij nog geen reden om mijn boodschappen bij de Jumbo in Dongen te doen.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Mirthe_s »

Alice schreef:Mooi, keurig dat op een nette manier de problemen die er waren door de nieuwe filiaalchef opgelost worden
(nieuwe bezems vegen schoon?).

Helaas is het voor mij nog geen reden om mijn boodschappen bij de Jumbo in Dongen te doen.
Nee, voor mij ook erg ver rijden. Maar als ik in Dongen ben loop ik daar prima binnen nu.
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Charlotte_C »

ze moeten bij mij ook het vertrouwen weer winnen. Dat heeft tijd nodig, maar ze hebben in ieder geval goodwill getoond
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home