Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Nate_0 »

Sigrid schreef:
Nate_0 schreef:
Sigrid schreef:
Wat dacht je van: identiek als een menselijke klant, wiens aankopen hun salaris betalen. Op zijn minst beleefd en correct. Bij voorkeur vriendelijk.
Dat weten jij en ik, maar het is iets dat onbekend/eng is in bepaalde kringen (veelal door een gebrek aan kennis)...
Niet eens. Of ik nu flaporen, een loopje of genderdysforie heb, dat ontslaat iemand niet van de "plicht" om mij fatsoenlijk te bejegenen.
Alleen... Ik zeg nergens dat het een excuus is voor hun gedrag of dat dat de boel goed praat, alleen dat het de oorzaak zou kunnen zijn :?
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Alice »

Klacht indienen bij de filiaalchef, als die er niet serieus op in gaat dan klacht doorsturen naar het hoofdkantoor consumentenzaken.
De kassa's hebben videobewaking zodat je klacht onderzocht kan worden.
Mogelijk zijn er al meerdere klachten over deze dame binnen gekomen en dat zou haar consequenties kunnen geven.

Heb ooit bij Hoogvliet en Action ook eens problemen gehad met een medewerkster (niet t gerelateerd), na mijn klacht heb ik die dames niet meer in de winkel gezien. Klacht pakjes bezorger PostNL, telefonisch gemeld, een week daarna kwam een andere bezorger langs.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Anon20190122 »

En zo is het maar net Alice!
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door wiggeltje »

ik had idd beter moeten zeggen: wat een ballentent of zoiets, mijn excuus :oops:
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 867
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Simão »

@wiggeltje, om je vervolgens asociaal te gaan gedragen als respons helpt natuurlijk niet voor acceptatie, maar werkt juist meer haat en onbegrip in de hand en dan maak je het niet makkelijker, maar moeilijker voor elke volgende transklant.
Beter toon je je gewoon van je beste kant.

Ik ben het met Nate eens dat iemand best ook naar eigen inbreng in de situatie mag kijken.

Als iemand iets wilt veranderen, zal die in gesprek moeten gaan met betrokken partijen en niet een soort heksenjacht of boycot uit gaan roepen op social media. Dat brengt namelijk geen fundimentele verandering op zich.

Wel kan ik begrijpen dat iemand woede en onmacht wil uiten in een groep die het goed begrijpt.
In dat verband wil ik zeggen: Gewoon balen dat je zulke slechte ervaringen op moet doen en ik begrijp dat je de pest in hebt en er niet meer wilt komen.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door wiggeltje »

Simão schreef:@wiggeltje, om je vervolgens asociaal te gaan gedragen als respons helpt natuurlijk niet voor acceptatie, maar werkt juist meer haat en onbegrip in de hand en dan maak je het niet makkelijker, maar moeilijker voor elke volgende transklant.
Beter toon je je gewoon van je beste kant.
Jammer dan voor elk andere transklant :P

neem me met een korreltje zout ;)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door wiggeltje »

dat gedoe over braaf moeten zijn. Wat boeit het nou, we weten dat het die Jumbo is, een "rot"tent, dus gewoon lekker boycotten of daar de boel op stelten zetten. :D zo is het!
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Anon20190501 »

wiggeltje schreef:dat gedoe over braaf moeten zijn. Wat boeit het nou, we weten dat het die Jumbo is, een "rot"tent, dus gewoon lekker boycotten of daar de boel op stelten zetten. :D zo is het!
Niemand heeft het over braaf moeten zijn.
Braaf<>Beschaafd.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Anon20190501 »

@Charlotte_C: heeft Jumbo nog gereageerd op je Facebook bericht?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Eveliene »

Goh, ik ga altijd met plezier naar de Jumbo in Almere Buiten maar er gaat niets boven de Albert Heijn waar ik met Valentijnsdag al 2 keer een bloemetje kreeg van de filiaalmanager. Iedereen is bij al die filialen altijd zo aardig en behulpzaam. :)
Mij zie je niet graag bij de DEEN, dat personeel is toch een stukje minder ontwikkeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-T820 met Tapatalk