Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Ender »

das erg mooi, Lotte, vooral dat ze er geen doekjes omheen windt of excuses maakt voor het personeel voel je je zeker gehoord
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door janine2363 »

Winkels vs. de individuele mensen die in winkels werken

Ik doe aan "biodanza" een soort Yoga maar dan met beweging, jezelf en anderen voelen. Als je denkt: Wat heeft dit met de Jumbo in Dongen te maken. Nou, biodanza is precies het tegenovergestelde asl een winkel. Je bent geen klant, draagt niet bij aan iemands salaris met een verwachting van professionele en vriendelijke dienst verlening. Je bent daar bij elkaar, als mensen met zeer diverse achtergronden, maar met het gedeelde doel, om te voelen en anderen te benaderen of nabij te laten komen.

Toch bij mij geen verbazing dat er ook daar een dame was die toch echt wel haar uiterste best deed om bij mij vandaan te blijven. In de geest van biodanza respecteer ik dat dan maar en laat haar haar ruimte, al vind ik het zeker wel jammer. Je kan mensen niet altijd kwalijk nemen hoe ze zijn of reageren, als we elkaar vaker tegenkomen zal het beter worden denk ik dan maar.

(Misschien was zij wel de cassiere bij de Jumbo)
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Blijf Weg Bij Jumbo Dongen!!!

Bericht door Charlotte_C »

Ik meende toch even een update te moeten posten. We zijn nu een paar maanden verder en het gaat eigenlijk 99 out of 100 goed. Waarbij ik de 100e keer iemand tref die jaren terug (ruim voor mijn transitie) ook al achterlijk deed. Ik ben op dit moment nog uitermate tevreden over de slag die gemaakt is.

Dit mag ook gezegd worden. :)

Groetjes,

Lotte / Charlotte ( mag allebei. Als het beestje maar een naam heeft )
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Plaats reactie