Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Eva »

Ik heb een antwoord van Knuz ontvangen:
We weren alleen mensen die op een verkeerde manier gebruik maken van de site.
Dan doelen we op mensen die seksuele ervaringen willen aanbieden of erotisch willen
daten.
Dat is het enige wat we weren.
Nou, prima toch? Ik zou zeggen meld je aan!
Hoe meer transen bij Knuz hoe beter toch?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Dieuwertje »

Dan lijkt het inderdaad of ze lont roken. Dit antwoord is duidelijk anders dan het antwoord dat Amy gehad heeft.
Knuz heeft in de voorwaarden staan: Knuz controleert alle profielen, en zal profielen zo nodig wijzigen of weigeren die ongepaste of obscene uitspraken bevatten. Profielen die gericht zijn op louter seksueel contact, of die niet beantwoorden aan de geest van de service worden verwijderd.
Vooral met die laatste opmerking kunnen ze alle kanten op.
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Dieuwertje »

Probeer mij aan te melden, vooralsnog niet gelukt om in te loggen. eMail adres dat zojuist is opgegeven is onbekend. Morgen nog maar eens proberen. Of hebben ze de mogelijkheid tot aanmelding tijdelijk geblokkeerd? :think:
amy_Harder
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 mei 2015, 21:22
Gender: Trans MtF
Locatie: Amersfoort

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door amy_Harder »

Janice schreef:Jeetje, ik vind de zin: wij halen alle profielen van transgenders altijd weg echt best wel hard. I mean WTF...
Ja echt raar he net of alle transgenders slecht zijn ofzo.
henriette
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 apr 2017, 15:52
Gender: Trans MtF

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door henriette »

Probeer maar eens een datingsite te vinden, waar transgenders überhaupt welkom zijn. Dat wil zeggen, waar 'transgender' een optie is voor geslachtsaanduiding (wat je dan in je tekst verder kunt toelichten). Kleine steekproef van zes: nul resultaat.
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Dieuwertje »

henriette schreef:Probeer maar eens een datingsite te vinden, waar transgenders überhaupt welkom zijn. Dat wil zeggen, waar 'transgender' een optie is voor geslachtsaanduiding (wat je dan in je tekst verder kunt toelichten). Kleine steekproef van zes: nul resultaat.
Je kan het ook positief bekijken. Het zou ook geen issue voor die sites kunnen zijn. De sites gaan wel vaak uit van gender man of vrouw en je seksuele voorkeur man of vrouw. Als je er tussen in zit heb is het lastig.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Jer158 »

henriette schreef:Probeer maar eens een datingsite te vinden, waar transgenders überhaupt welkom zijn. Dat wil zeggen, waar 'transgender' een optie is voor geslachtsaanduiding (wat je dan in je tekst verder kunt toelichten). Kleine steekproef van zes: nul resultaat.
Transgender is dan ook geen geslacht, waardoor dit ook geen goede indicatie is van of transgenders "welkom" zijn
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Anon20190122 »

Dat transgender gebeuren mogen ze van mij ook lekker achterwege laten het enige wat ik bereid ben om in te vullen is vrouw!
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Ender »

knuz heeft dan nog tenminste dat je kan aangeven of je op mannen, vrouwen, of beiden valt xD
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door wiggeltje »

gewoon niet zeggen dat je transgender bent? Van mij zien ze het (horen ook), maar als ze het van jou niet zien, dan hoef je niets te vertellen. Je partner op de datingsite kan naderhand nog wel ja of nee zeggen. En vind degene dat een punt, dan is dat niet aan jou te verwijten, maar aan die bekrompen datingsite. Iemand vind jou leuk zoals je bent, en niet zoals de oprichter van een site wilt.
Plaats reactie