Nieuwe chat! Zie dit topic.

Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Anon20190122 »

Gewoon met een andere club in zee gaan en dit zooitje gajes links laten liggen!
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Emma »

tanisha schreef:Gewoon met een andere club in zee gaan en dit zooitje gajes links laten liggen!
En maar gewoon accepteren dat er gediscrimineerd wordt? Nee dus. Bovendien weet je niet met wei je dan wel in zee moet.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Anon20190122 »

Emma schreef:
tanisha schreef:Gewoon met een andere club in zee gaan en dit zooitje gajes links laten liggen!
En maar gewoon accepteren dat er gediscrimineerd wordt? Nee dus. Bovendien weet je niet met wei je dan wel in zee moet.
Gediscrimineerd wordt ik al mijn hele leven en soms heeft er eentje pech dan heb ik die gene te grazen genomen en zit ik weer een middag op het politiebureau.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Emma »

tanisha schreef: Gediscrimineerd wordt ik al mijn hele leven en soms heeft er eentje pech dan heb ik die gene te grazen genomen en zit ik weer een middag op het politiebureau.
En dat is dus een oplossing waar jij misschien wat aan hebt, maar naar ik vermoed, verder niemand anders op dit forum. Vandaar dat we elkaar hier proberen te helpen en het af en toe voor elkaar opnemen. We zijn hier met meer en kunnen af en toe wèl iets bereiken, vechten we niet als eenlingen tegen windmolens.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Anon20190122 »

Emma schreef:
tanisha schreef: Gediscrimineerd wordt ik al mijn hele leven en soms heeft er eentje pech dan heb ik die gene te grazen genomen en zit ik weer een middag op het politiebureau.
En dat is dus een oplossing waar jij misschien wat aan hebt, maar naar ik vermoed, verder niemand anders op dit forum. Vandaar dat we elkaar hier proberen te helpen en het af en toe voor elkaar opnemen. We zijn hier met meer en kunnen af en toe wèl iets bereiken, vechten we niet als eenlingen tegen windmolens.
Weet je dat wel zo zeker Emma in de jaren 90 kon je als transje amper over straat zonder uitgescholden te worden , alles tot mishandeling kon je verwachten en aangifte doen koste je enkel en alleen maar je tijd.
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Ender »

we leven allang niet meer in de jaren 90 tanisha..
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Emma »

Ja, want we zitten niet meer in de jaren 90. Wat jij doet is jouw zaak, maar de tijden zijn veranderd en aanspreken op discriminatie (of nagelen aan de publieke schandpaal die Facebook heet) werkt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Anon20190122 »

Ender schreef:we leven allang niet meer in de jaren 90 tanisha..
En dat is maar goed ook!
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door Anon20190122 »

Emma schreef:Ja, want we zitten niet meer in de jaren 90. Wat jij doet is jouw zaak, maar de tijden zijn veranderd en aanspreken op discriminatie (of nagelen aan de publieke schandpaal die Facebook heet) werkt.
Ja dat is voor andere bekrompen hufters juist een mooi punt zich er wel in te schrijven.

En wat betreft het tegen bericht wat Amy harder kreeg vraag ik mij te stelligste of je daar überhaupt een aangifte van kunt gaan doen die voor de verandering wel serieus genomen gaat worden.

Maar goed ik zal vast wel verbitterd zijn door alle shit die ik al vanaf mijn transitie over mij heen heb gehad.
henriette
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 apr 2017, 15:52
Gender: Trans MtF

Re: Dating Site Discrimineert Tegen Transgenders

Bericht door henriette »

Emma schreef: (of nagelen aan de publieke schandpaal die Facebook heet)
Nou ja, als Facebook erachter komt, dat je daar als trans onder andere naam dan in je paspoort een account hebt, word je eraf gegooid. Al is dat niet specifiek tegen ons soort mensen gericht, kunstenaars die onder pseudoniem werken, kan het ook overkomen, weet ik. Ik snap dat van de ene kant wel, tegengaan van fake accounts, maar daarmee worden ook mensen met heel bonafide redenen getroffen.