Overzicht transrechten in Europa

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Overzicht transrechten in Europa

Bericht door Anon20190501 »

En één van die achterlijke ontwikkelingslanden is inderdaad België. Gisteren is eindelijk de nieuwe transwet gepubliceerd in het Staatsblad. Wat normaliter betekent dat deze in 2018 van kracht wordt.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Overzicht transrechten in Europa

Bericht door Anon20180311 »

Sigrid schreef:En één van die achterlijke ontwikkelingslanden is inderdaad België. Gisteren is eindelijk de nieuwe transwet gepubliceerd in het Staatsblad. Wat normaliter betekent dat deze in 2018 van kracht wordt.
Hoi Sigrid,

En in één van die achterlijke ontwikkelingslanden, België doe jij je transitie.
Ik ken immers je standpunt over het kleine België. Maar het woordje achterlijk(e) gebruiken voor een land of landsbevolking, waar ter wereld dan ook ?

Grtz Nick :naughty:

En idd, dat betekent dat deze normaal van kracht gaat in 2018. Waar ik als Belg, toch zeer tevreden mee ben.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Overzicht transrechten in Europa

Bericht door Anon20190501 »

Nick schreef:
Hoi Sigrid,

En in één van die achterlijke ontwikkelingslanden, België doe jij je transitie.
Ik ken immers je standpunt over het kleine België. Maar het woordje achterlijk(e) gebruiken voor een land of landsbevolking, waar ter wereld dan ook
Nood breekt wet, dus ben ik inderdaad in België gestart.

Met achterlijk bedoelde ik "duidelijk achterblijvend/achteroplopend ten opzichte van de toonaangevende landen voor wat betreft kwaliteit van bestuur, innovatie, concurrentiekracht, algemeen welzijn en andere indicatoren"
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Overzicht transrechten in Europa

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Sigrid,

Thx, achterlopend in of in wat, om welke reden dan ook, is iets totaal anders dan achterlijk(e).

Back on-topic

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .