Leden directe omgeving Antwerpen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Leden directe omgeving Antwerpen

Bericht door Linda »

Hey,

Als er leden zijn uit Antwerpen wil ik daar graag contact mee,willen zij zich melden ? De bedoeling is een persoonlijk gesprek aan te gaan zodat ik oog in oog met iemand uit de community mijn ding kan delen en zijn/haar mening kan aanhoren.Graag iemand die vaak beschikbaar is ,ik heb nl een relatie,ze weet wel van mijn issue maar weet niet dat ik verder wil . Ik woon in Wilrijk . Graag een PB indien je je geroepen voelt.
Groetjes ,
Linda
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Leden directe omgeving Antwerpen

Bericht door Dieuwertje »

Van WIlrijk naar het centrum van Breda is zo ongeveer 65km. Iets om naar een t-breda avond te gaan? Daar kan je in ieder geval met gelijkgestemden in gesprek komen. Eerstvolgende als ik mij niet vergis op 4 augustus.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Leden directe omgeving Antwerpen

Bericht door Emma »

Eigenlijk moeten we T-Antwerpen leven inblazen. Kijk maar waar je terecht komt als je t-antwerpen.be intikt ;)

Maar T-Breda is een goed alternatief. Er komen regelmatig mensen van verder naar T-Breda.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Leden directe omgeving Antwerpen

Bericht door Linda »

Dieuwertje schreef: 17 jul 2017, 18:17 Van WIlrijk naar het centrum van Breda is zo ongeveer 65km. Iets om naar een t-breda avond te gaan? Daar kan je in ieder geval met gelijkgestemden in gesprek komen. Eerstvolgende als ik mij niet vergis op 4 augustus.
Ik ben nogal introvert en daarom liever een contact op afspraak,op zo een avond contacten te maken is niet evident voor mij en introvert zijn is al helemaal niet makkelijk in deze materie. :?