Familie heeft problemen met mijn trans zijn

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Familie heeft problemen met mijn trans zijn

Bericht door Nate_0 »

Ik denk dat het er een beetje bij hoort, om eerlijk te zijn. De (herhaaldelijke) confrontatie zal toch op enig moment moeten komen zodat ze hier aan leren wennen...
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Nisss
Berichten: 223
Lid geworden op: 17 aug 2016, 21:21
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Familie heeft problemen met mijn trans zijn

Bericht door Nisss »

Heel herkenbaar hoor.. Je familie zit nu nog in een ontkenningsfase. Als ze het echt gaan zien (qua gedrag en uitstraling) dan pas komen ze in de volgende fase.. Rauw proces. Hierna komt wennen aan de situatie proces. Dus kortom.. Doe je ding en laat je niet opjutten.

Bij mij ging niemand er echt over praten. Tja Turkse familie. Niemand wou erover praten in het begin. Toen ze zagen dat ik er normaal uitzie als mezelf (dus als een mooie turkse vrouw) en geen absurde dingen deed, begonnen ze langzaam aan te accepteren. Nu nog na 1 jaar als mezelf moeten ze eraan wennen. Zij zijn ook in een transitie schat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Familie heeft problemen met mijn trans zijn

Bericht door Nick1703 »

Nisss schreef: 18 aug 2017, 21:06 Heel herkenbaar hoor.. Je familie zit nu nog in een ontkenningsfase. Als ze het echt gaan zien (qua gedrag en uitstraling) dan pas komen ze in de volgende fase.. Rauw proces. Hierna komt wennen aan de situatie proces. Dus kortom.. Doe je ding en laat je niet opjutten.

Bij mij ging niemand er echt over praten. Tja Turkse familie. Niemand wou erover praten in het begin. Toen ze zagen dat ik er normaal uitzie als mezelf (dus als een mooie turkse vrouw) en geen absurde dingen deed, begonnen ze langzaam aan te accepteren. Nu nog na 1 jaar als mezelf moeten ze eraan wennen. Zij zijn ook in een transitie schat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ja ik doe mijn ding en laat hun ' rouwen'. Dat is denk ik het beste voor nu.
I am, who I am.