Zwembaden optisport

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Zwembaden optisport

Bericht door Nick1703 »

Weet iemand of je in zwembaden van optisport met een t shirt aan mag zwemmen? Ik kan er niks over vinden op de site namelijk. Optisport is nogal een groot bedrijf dus ik dacht ik vraag het eerst even hier alvorens te gaan bellen.
I am, who I am.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Zwembaden optisport

Bericht door Jer158 »

Geen idee over optisport specifiek, maar normaal gesproken mag je alleen zwemkleding aan, wat wil zeggen kleding die geen of nauwelijks vocht opneemt. Een gewoon T-shirt mag niet, maar een lycra/neopreen/UV T-shirt wel
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Zwembaden optisport

Bericht door Nick1703 »

Bel vandaag wel even. Ga normaal nooit naar t zwembad, maar optisport heeft van die "ouderenuurtjes" dat t water 35 graden is. En k ben door Mn rug gegaan dus dat leek me toch wel fijn.
I am, who I am.
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Zwembaden optisport

Bericht door Dieuwertje »

35 zal het lang niet halen, maar uit eigen ervaring weet ik dat een warmer zwembad wel heel lekker is.
Gebruikersavatar
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Zwembaden optisport

Bericht door Nick1703 »

Dieuwertje schreef: 22 aug 2017, 08:35 35 zal het lang niet halen, maar uit eigen ervaring weet ik dat een warmer zwembad wel heel lekker is.
Ja ze hebben zo'n moment voor mensen met reuma etc, nu heb ik een spieraandoening waardoor het voor mij heerlijk is zo warm, maar ik ga echt niet in badpak of bikini.
I am, who I am.