Nieuwe chat! Zie dit topic.

Kinderloosheid

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Kinderloosheid

Bericht door Hedwich »

Ik laat het maar; ik schiet er toch niets mee op er amok mee te maken. Niets doen is wel zo rustig voor voor mezelf.
Romy Danielle
Berichten: 99
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:28
Gender: Vrouw

Re: Kinderloosheid

Bericht door Romy Danielle »

Hedwich schreef:Ik laat het maar; ik schiet er toch niets mee op er amok mee te maken. Niets doen is wel zo rustig voor voor mezelf.
Je kunt ook vragen of een ander dit voor je wilt doen, want echt Hedwich toen ik het zag, niet op ons forum, maar via facebook, werd ik echt kwaad, ben nog steeds kwaad.

Het mag dan wel een standaard iets zijn, wat geleverd wordt bij alle BOL aankopen, maar een beetje nadenken, een heel klein beetje gevoel, en ze moeten toch weten dat ze in de fout zijn gegaan en echt "big time".

:hbeat: Hedwich

RomyD
merre
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2012, 08:12
Gender: Androgyne

Re: Kinderloosheid

Bericht door merre »

hey hedwich,
ik kan je gevoelens van kinderloosheid goed begrijpen vooral als het om productie van je zelf gaat.
Maar die moeder gevoelens en het door geven van jou kennis van het leven en het gevoel van gezin te zijn hoef niet ten einde te zijn er zijn bepaalde optie waar je aan kan denken een van ze is adoptie een andere is een pleeg ouder zijn voor een kind die het op dat moment wel erg nodig heeft door dat zijn of haar ouders het niet kunnen. Het zijn niet je eigen kinderen dan maar je kan hun wel de liefde door geven van een ware moeder dat stukje dat transen altijd missen in hun leven. Een andere optie kan ook zijn dat je vriend een donor word om bevoorbeeld draag moeder te zoeken met de biologische eigenschappen van de partner waar je relatie mee heb. verder op het gebied van zelf baren is er natuurlijk geen mogelijkheid op het moment maar ik weet dat er in elke trans wel goeie moeder of vader zit.
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Kinderloosheid

Bericht door Hedwich »

Ik heb een nieuw jasje voor Marjolein gekocht. Ik zag gister al baby-jasjes hangen bij de V&D, maar vandaag heb ik besloten er toch een te kopen. Toen ik er mee thuis kwam moest ik eerst op de bank liggen en slapen, om bij te komen van de emotionele impact die dit op me had. Pas daarna kon ik zover komen om het uit de plastic zak te halen en het haar aan te trekken. De mouwtjes zijn te lang, maar ik denk dat dat ook voor echte baby's zou hebben gegolden. Voor de rest zit 'ie als gegoten. Zo snoezig! :hbeat:

Afbeelding
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Kinderloosheid

Bericht door Judiana »

wat een knappe "dochter" sjiek de friemel !
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Kinderloosheid

Bericht door Hedwich »

Vandaag moederdag. Bij deze een knuffel voor alle kinderloze moeders. :hug2:
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Kinderloosheid

Bericht door Judiana »

ik wilde het uit respect niet noemen maar nu je er zelf mee komt, ook jij een fijne dag...
zit heerlijk in het zonnetje bij moeders zelf dus :)
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Kinderloosheid

Bericht door Jessy »

Hmmm... Dan vraag ik me stiekem het volgende af.
De MtF mensen hier die wel kinderen hebben... waren er gevallen waar jullie kinderen zo attent waren om juist vandaag iets te doen?
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Kinderloosheid

Bericht door Judiana »

ik bedenk me opeens dat er geen vaderdagen meer gevierd worden?
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Kinderloosheid

Bericht door Anon20180501 »

Uit respect voor mijn kinderen laat ik ze de ouderdag op vaderdag vieren, Jessy.
Ik heb ze gevragen wat ze het liefst deden en dat was dus vasthouden aan vaderdag.

Begrijp ik wel, ik was en zal altijd hun papa blijven. Aan de andere kant, als ik erop
gestaan had die dag op moederdag te vieren hadden ze dat heus wel gedaan.