Nieuwe chat! Zie dit topic.

Stapje verder

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Stapje verder

Bericht door Linda »

Weer een stapje gezet,gisteravond met mijn vriendin en hondje wandelingetje gaan maken helemaal en femme,kokerrok,nylons,pumps en pruik op.
Was de eerste keer dat ik zo buiten ging,was wel donker,prettig gevoel en vriendin is nu bijna hélemaal mee :-)
Zaterdag gaan we naar een groepsgesprek voor partners van T bij de vereniging Genderflux (het Roze huis)in Antwerpen,wijzelf de T dus komen samen boven en daar wordt dan ook gepraat.Mijn eerste keer dat ik het doe en ik hoop dat ik durf om er En Femme naartoe te gaan,mss deels want er is een verkleedruimte voorzien. Ben benieuwd. Er is ook een zij ingang voor mensen met koudwater vrees
Voor belangstellenden in en rond Antwerpen,het adres is :Café Den Draak Draakplaats 1 te Antwerpen( Berchem)
Hier komen allerlei mensen ,holebi's ,transen en hetero's.
Wij zijn er vorige week voor de éérste keer geweest omdat mijn vriendin vragen had en hebben daar op afspraak volledig gratis een gesprek gehad met Aaron van het Roze Huis.
Dit gesprek ging door(mooi weer) op het terras gewoon tussen de andere mensen en die konden goed horen wat er gezegd werd,geen mens die omkeek of raar zag,leuk toch.
Kan bijna niet wachten tot zaterdag :hbeat:
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Stapje verder

Bericht door Linda »

Zo,het is bijna zover,heb besloten om deels omgekleed te gaan en volledig En Femme huiswaarts te keren.Spannend!!!
AnnaNannette
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 aug 2017, 14:42
Gender: Vrouw

Re: Stapje verder

Bericht door AnnaNannette »

Succes 😘
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Stapje verder

Bericht door Linda »

Heb me maar meteen volledig en femme gezet ,een taxi gebeld en weg. De taxi chauffeur zei bij het instappen,ik zal de stoel een beetje verzetten want ik zie dat je lange benen hebt!! Leuk toch ? Daar aangekomen gewoon café binnen gestapt een aantal mensen keken eens zoals ze ook kijken als je in een gewone zaak binnenkomt. Leuke reacties gekregen zoals ,je bent heel passabel (had wel iets anders verwacht) en was zéér verrast daardoor.
Mijn vriendin is nu hélemaal mee,ze heeft het aan haar dochter verteld en die wil me nu niet meer zien en ze verdedigt me door dik en dun en heeft haar mening eens gezegd tegen haar dochter,dat ik geen monster ben geworden maar nog altijd dezelfde mens ben.
Ik vind dat prachtig,ik had dat niet verwacht en ook tegenover mijn dochter die het ook niet aanvaard reageert ze zo. Ze wil nu ook dat ik in de buurt ook buitenkom en ze gaat de buren die commentaar hebben ook lik op stuk geven,we zijn de goede weg op denk ik. :hug: :dance: :hbeat:
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Stapje verder

Bericht door Linda »

Zonet naar de plaatselijke markt geweest op 100 meter van de deur ,volledig En Femme en het viel reuze mee,wel een paar koppendraaiers maar daar bleef het bij,dan wat gaan drinken en daar keek niemand op,nochtans allemaal oudere mensen en er was veel volk.
In het terugkeren in onze straat zei mijn vriendin "kijk daar" ik kijk opzij en kijk recht in het gelaat van mijn onderbuurman en heb snel weggekeken,wat die dacht weet ik niet,het is een Tjetseen.
Zo dat hebben we ook gehad.;-)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Stapje verder

Bericht door Dieuwertje »

Zo te horen gaat het goed. Nog even en je weet niet beter dan dat het rondlopen als vrouw de normaalste zaak van de wereld is.
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Stapje verder

Bericht door Linda »

Dat is de bedoeling,Dieuwertje. Lijkt wel of de turbo is aangeslagen.
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: Stapje verder

Bericht door Nienke »

Succes, mooi dat je vrouw/vriendin ook meer wil weten... hele fijne avond en kies voor jezelf

groepjes Nienke