Nieuwe chat! Zie dit topic.

Een stap voorwaarts

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
M-Aa
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 okt 2017, 12:22
Gender: Trans MtF

Een stap voorwaarts

Bericht door M-Aa »

Sinds ik mijn nieuwe zwarte laarzen heb, waar ik al eerder over vertelde, ga ik steeds vaker naar buiten.
Ook vandaag ben ik weer naar buiten gegaan maar met weer een aanpassing.
Na van de week lipstick aangeschaft te hebben, was het vandaag tijd om deze te dragen en naar buiten te gaan.

Geloof me, het was weer ongelofelijk spannend, ondanks dat ik al eerder naar buiten was geweest.
Laarzen aan, Borsten geplaatst, oorbellen, lipstick en uiteraard het haar nog even verzorgd.

Op naar de sigarenzaak voor een oudejaarslot, je wil toch een gokje wagen ;)
Ik was nog nooit in die zaak geweest, maar werd door de dame keurig netjes geholpen, en op mijn verzoek wat geld te wisselen werd ook vriendelijk ingegaan :D

Pff dat was stap 1
Nu op naar de trekpleister, alwaar ik eerder in de week de lipstick had gekocht.
Dat ik die lipstick ging afrekenen moest ik eigenlijk inwendig toch weel heel hard lachen, er stond een jong meisje achter de kassa die ik nog niet eerder gezien had, en aangezien ik over het algemeen toch al oorbellen draag, trok ik al haar aandacht, toen ze ook nog zag dat ik onder andere lipstick wilde afrekenen hoorde ik haar bijna denken
"OMG ik weet het zeker, die gaat dat zelf gebruiken" best hilarisch om je dat dan in te beelden.

Ook bij de trekpleister ging alles naar wens, en met een lach op mijn gezicht vertrok ik weer om richting huis te gaan.
Nu ik dan toch deels opgemaakt naar buiten ben geweest, heb ik ook mijn avatar aangepast naar
"The Real Me"

Hier ook nog wat plaatjes om mijn hartslag nog verder op te krikken :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Transgender zijn is geen keuze !