Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gender Free Internet

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Gender Free Internet

Bericht door Anon20190501 »

na even nagedacht te hebben over de juiste plek om dit te plaatsen toch maar voor deze gekozen.

http://www.genderfreeinternet.com

Browser extensie die de m/f invullertjes weghaalt
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gender Free Internet

Bericht door Anon20230219 »

Was het in het echte leven maar zo eenvoudig :)
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Gender Free Internet

Bericht door Anon20190501 »

Hoezo, is het internet dan niet het echte leven? ;)
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gender Free Internet

Bericht door Emma »

Leuk bedacht. Maar ja, de ontvangende webserver mist velden. En wat gebeurt er dan? Een crash zou leuk zijn, maar dat zal in de meeste gevallen niet gebeuren. Hoe vaak zou je er daadwerkelijk doorheen komen?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Gender Free Internet

Bericht door Alice »

Leuk, lief gevonden maar je hebt er in de praktijk niets aan.
En het kwam nog wel uit de koker van Creative Director Thomas Ilum http://unclegrey.dk/people/

https://greasyfork.org/nl/
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gender Free Internet

Bericht door Anon20230219 »

Sigrid schreef: 27 jan 2018, 17:50 Hoezo, is het internet dan niet het echte leven? ;)
Voor mij persoonlijk niet.
Gebruikersavatar
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Gender Free Internet

Bericht door Nick1703 »

Emma schreef: 27 jan 2018, 23:12 Leuk bedacht. Maar ja, de ontvangende webserver mist velden. En wat gebeurt er dan? Een crash zou leuk zijn, maar dat zal in de meeste gevallen niet gebeuren. Hoe vaak zou je er daadwerkelijk doorheen komen?
Wat er dan gebeurt is gewoon: je kan niet door, er zijn niet ingevulde velden.. computers zijn zo autistisch wat dat betreft. Ik heb 3 jaar met die verrekte dingen gewerkt, weet er alles van.
I am, who I am.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Gender Free Internet

Bericht door Anon20190501 »

Nick1703 schreef: 29 jan 2018, 19:54
Emma schreef: 27 jan 2018, 23:12 Leuk bedacht. Maar ja, de ontvangende webserver mist velden. En wat gebeurt er dan? Een crash zou leuk zijn, maar dat zal in de meeste gevallen niet gebeuren. Hoe vaak zou je er daadwerkelijk doorheen komen?
Wat er dan gebeurt is gewoon: je kan niet door, er zijn niet ingevulde velden.. computers zijn zo autistisch wat dat betreft. Ik heb 3 jaar met die verrekte dingen gewerkt, weet er alles van.
Nope.

Hangt er van af hoe enerzijds de validatie geregeld is (client side, server side of beide) en anderzijds de implementatie van het database schema.

(Heb jaaaren als web developer en applicatie ontwerper gewerkt)
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Gender Free Internet

Bericht door Nick1703 »

Sigrid schreef: 29 jan 2018, 20:12
Nick1703 schreef: 29 jan 2018, 19:54
Emma schreef: 27 jan 2018, 23:12 Leuk bedacht. Maar ja, de ontvangende webserver mist velden. En wat gebeurt er dan? Een crash zou leuk zijn, maar dat zal in de meeste gevallen niet gebeuren. Hoe vaak zou je er daadwerkelijk doorheen komen?
Wat er dan gebeurt is gewoon: je kan niet door, er zijn niet ingevulde velden.. computers zijn zo autistisch wat dat betreft. Ik heb 3 jaar met die verrekte dingen gewerkt, weet er alles van.
Nope.

Hangt er van af hoe enerzijds de validatie geregeld is (client side, server side of beide) en anderzijds de implementatie van het database schema.

(Heb jaaaren als web developer en applicatie ontwerper gewerkt)
Klopt helemaal. Alle keren dat ik het geprobeerd heb, was het dus dat de server me er niet doorliet. Heel erg vervelend, het liefst log ik in op betreffende server en verander ik het (; maar dat kan en mag niet.
I am, who I am.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gender Free Internet

Bericht door Emma »

Als je de validatie alleen aan de client overlaat ben je tegenwoordig niet veel meer waard als ontwikkelaar. Het zal zeker veel voorkomen maar ik weet vrij zeker dat die sites dan vrij binnenkort op haveibeenpwned.com terug te vinden zijn. :-)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]