Nieuwe chat! Zie dit topic.

Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

Bericht door Anon20190516 »

Ik ben nu drie maanden geleden geopereerd en hoewel het nog steeds wennen is en het dilateren vind ik een vervelend klusje.dat het lelijke ding,wat altijd in de weg zat,is getransformeerd naar een mooie roos vind ik nog iedere dag een wondertje.(grote plus is dat ik met yogales nu een mooie kleurige strakke legging kan en durf te dragen)🙂
Offline
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

Bericht door Anon20230219 »

Tja van de week in de rook abri had een collega het ook over verbouwen van man naar vrouw..
Hij stond het zo te vertellen alsof het op een bouw bedrijf plaats vond..liet hem even begaan maar corrigeerde hem toen hij over erin prakken begon.
Daarna ging de toon weer wat vriendelijker er aan toe.
Er is nog veel te leren voor een hoop mensen daar buiten.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

Bericht door Anon20190516 »

Sjongejonge ,echt weer zo’n “stoere” mannen opmerking hoor! Doet ie dat prakken met een vork?
Offline
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

Bericht door Fay »

volgende keer een baksteen op ze poot laten valle, oh sorry meneer wist niet dat u voet niet verbouwd hoefde te worden
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

Bericht door Anon20230219 »

Tja ik wilde meteen al wat zeggen want het begon al met de term verbouwen in Thailand...
Maar goed wil niet steeds als politie agent optreden en zat van mijn sigaretje te genieten.
Kan wel een steen op zijn poot laten vallen maar dan mag ik vertrekken en kan ik weer met de gemeente om de tafel...
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

Bericht door Fay »

Bedrijfsverzekering, enfin, makkelijk lullen achteraf,sta ook nog regelmatig met bek vol tanden, politie spelen doe ik ook niet maar als het te gortig wordt dan zeg ik er wat van

Ach je moet maar zo denken, de meeste mensen zijn onwetend en de andere helft is dom

Fee
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

Bericht door Anon20230219 »

Fay schreef: 21 feb 2018, 23:08 Bedrijfsverzekering, enfin, makkelijk lullen achteraf,sta ook nog regelmatig met bek vol tanden, politie spelen doe ik ook niet maar als het te gortig wordt dan zeg ik er wat van

Ach je moet maar zo denken, de meeste mensen zijn onwetend en de andere helft is dom

Fee
Nou uiteraard toen het begon met dat ze het zaakje erin gingen prakken toen trok ik wel mijn mond open uiteraard en even gevraagd of het ietsje respectvoller kon worden verteld..

Lisa
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

Bericht door Fay »

Wait wut? erin prakken?? weet hij iets wat wij niet weten?
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

Bericht door Anon20230219 »

Nou hij beschreef hoe die operatie ging en nadat men zeg maar alles van buiten geconstrueerd was werd het volgens hem zo naar binnen geprakt...
Geen idee wat voor film hij bekeken heeft elk geval.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Term 'Ombouwen' door naasten/vrienden/anderen

Bericht door Anon20190516 »

Lisa1973 schreef: 21 feb 2018, 22:41 Tja ik wilde meteen al wat zeggen want het begon al met de term verbouwen in Thailand...
Maar goed wil niet steeds als politie agent optreden en zat van mijn sigaretje te genieten.
Kan wel een steen op zijn poot laten vallen maar dan mag ik vertrekken en kan ik weer met de gemeente om de tafel...
Klinkt eerder als 1 of ander klusprogramma op de televee 😐
Gelukkig heeft mijn chirurg(dr Smit) niks geprakt ,maar een nette chirurgische ingreep uitgevoerd ,waar ik overigens zeer tevreden mee ben....
Offline