Verzamelen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Verzamelen

Bericht door Jannet V »

Steppenwolf schreef: 15 apr 2018, 11:42...
Daarnaast verzamel ik ook elpee´s.
Lp's verzamelen doe ik niet maar ik heb er wel heel veel. :)
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Verzamelen

Bericht door Ender »

ik verzamel olifanten :lol: koop ze zelf alleen als ik ze echt bijzonder of mooi vind. als ik ze als geschenk krijg, zijn ze sowieso bijzonder :)
zijde
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2017, 00:55
Gender: Man

Re: Verzamelen

Bericht door zijde »

Zijde
Mijn verzameling bestaat uit Autoschaalmodellen en dan vooral Citroen eend,Ami,GS enz
Maar ik verzamel ook mooie dameskleding zoals rokken en over de knie,Zijden sjaals,dames schoenen met hak van 5 CM en Laarzen, Satijnen blousen.
Vincent
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 sep 2017, 20:23
Gender: Man

Re: Verzamelen

Bericht door Vincent »

Ender schreef: 31 mei 2018, 23:14 ik verzamel olifanten :lol: koop ze zelf alleen als ik ze echt bijzonder of mooi vind. als ik ze als geschenk krijg, zijn ze sowieso bijzonder :)
Ik lees dit topic nu pas, vandaar mijn late reactie: ken je de Elephant Parade? Moest ik meteen aan denken toen ik dit las.

Zelf verzamel ik Suske en Wiskes, al ben ik geen fanatieke verzamelaar. Ik hoef niet alle speciale exemplaren. Mijn doel is gewoon om uiteindelijk de reguliere uitgaven allemaal te hebben.
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Verzamelen

Bericht door Marica »

Saskia88 schreef: 28 jul 2018, 09:16
Ender schreef: 31 mei 2018, 23:14 ik verzamel olifanten :lol: koop ze zelf alleen als ik ze echt bijzonder of mooi vind. als ik ze als geschenk krijg, zijn ze sowieso bijzonder :)
Ik lees dit topic nu pas, vandaar mijn late reactie: ken je de Elephant Parade? Moest ik meteen aan denken toen ik dit las.

Zelf verzamel ik Suske en Wiskes, al ben ik geen fanatieke verzamelaar. Ik hoef niet alle speciale exemplaren. Mijn doel is gewoon om uiteindelijk de reguliere uitgaven allemaal te hebben.
Dat heb ik met Asterix & Obelix. Absolute # 1 is De Intrigant. :mrgreen:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Verzamelen

Bericht door Hrafn »

Marica schreef: 28 jul 2018, 10:22
Dat heb ik met Asterix & Obelix. Absolute # 1 is De Intrigant. :mrgreen:
'de stok, de stok' is een klassieker tijdens de kaasfondue. En Asterix en de Britten is één van mijn favorieten 'hij is gekookt in een muntsausje, het arme beest'
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Verzamelen

Bericht door Ender »

Vincent schreef: 28 jul 2018, 09:16
Zelf verzamel ik Suske en Wiskes, al ben ik geen fanatieke verzamelaar. Ik hoef niet alle speciale exemplaren. Mijn doel is gewoon om uiteindelijk de reguliere uitgaven allemaal te hebben.
Mijn vader verzamelt ook Suske en Wiskes, ook niet fanatiek. Maar wel handig om wat te weten om te geven voor verjaardagen en sinterklaas :lol:
Plaats reactie