Nieuwe chat! Zie dit topic.

Emotionele reactie op tv fragment

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Emotionele reactie op tv fragment

Bericht door Anon20190516 »

Na een(terechte)correctie van Emma,omdat ik dit verhaal had geplaatst in het”verborgen”subforum. Mijn opvoeding als jongen speelt mij soms nog parten,dat de wereld niet mag zien dat ik emoties heb.ook sommige andere onderwerpen misplaatst ik soms. Excuses hiervoor.......
Afijn .... gisteravond keek ik een aflevering van RTL late night. Daarin vertelde lauren Verster dat ze snachts bijna niet sliep,omdat ze urenlang naar haar baby’tje zat te staren en steeds dacht oooo wat is ze mooi! Ik moest spontaan zo huilen door de vertederende manier waarop zij dit vertelde .
Bijzonder en bizar ,maar ook mooi deze emotionele reactie van mij,terwijl ik zelf niet eens een kindje kan baren. Toch kon ik me zo goed voorstellen hoe zij zich moest voelen..
.
Offline
Irisaperture
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 okt 2018, 19:22
Gender: Trans MtF

Re: Emotionele reactie op tv fragment

Bericht door Irisaperture »

Dit had ik met een fragment van een nieuwe serie van het BNN programma Je Zal Het Maar Zijn, waar een vrouw gevolgd werd die na een miskraam het verlies moeilijk kon verwerken en sindsdien voor een rebornpop zorgt (een erg realistische baby pop, om het even cru te zeggen).
De zorgvuldigheid waarmee ze deze baby aankleedde en oppakte als ware het een echt kind, daar hield ik het ook niet droog bij, ik heb keihard gehuild.

Sowieso had ik ook een keer een ervaring in de metro op weg naar huis toen een baby plotseling hard begon te huilen en mijn hoofd meteen in de stand ging van "Ho, baby in nood!" en ik een onwijze steek in mijn tepels voelde, wat een buitenaardse beleving was.
Een van de flauwste grappen die er mogelijk is in omroepland: "Iris...MINDER IRIS!!"