Oud worden

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Hormoonmeisje
Berichten: 309
Lid geworden op: 24 dec 2018, 03:34
Gender: Vrouw
Locatie: ??

Re: Oud worden

Bericht door Hormoonmeisje »

Zelf ben ik 5 jaar geleden in transitie gegaan en ik ben nog maar 30 dus niet heel lang geleden, maar ik ben wel nog steeds even gelukkig als toen dat ik mijn stappen als vrouw in deze maatschappij heb gezet.

In de documentaire “I’m A Woman Now” van Michiel Van Erp kwamen transvrouwen aan bod die heel lang geleden in transitie zijn gegaan.

Corine Van Tongerloo is nu 82 en heeft zich 50 jaar geleden laten opereren. Ze leeft nog en is gelukkig als vrouw.

April Ashley is nu 83 jaar en heeft zich 58 jaar geleden laten opereren. Ze leeft ook nog en is ook gelukkig als vrouw.


Lynn Conway is een transgender vrouw van 78 en heeft zich 48 jaar geleden laten opereren. Ze leeft nog steeds en heeft een website met succesverhalen van transvrouwen en ze geeft lezingen. Ze woont in de V.S.
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Oud worden

Bericht door Wolfy_girl »

Als je mij als twintig jarige serieus zou vragen hoe ik mijn toekomst zou zien over tien jaar, had ik gezegt "tussen zes planken". Ik was cynisch, uitzichtloos en depressief, en de toekomst kon me eigenlijk niks schelen. Ik gebruikte drugs om de dag een beetje door te komen.

Nu is het gelukkig anders. Ik heb een partner van wie ik geweldig veel hou en ik wil van de rest van mijn leven genieten met hem aan mijn zijde.
Plaats reactie