Nieuwe chat! Zie dit topic.

Keuze gemaakt

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Elijah87
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jul 2018, 22:35
Gender: Trans FtM
Locatie: Wieringerwerf

Keuze gemaakt

Bericht door Elijah87 »

Hallo allemaal,

Zoals jullie wel hebben mee gekregen de laatse paar dagen gaat het niet zo goed met mij...

Weer in het ziekenhuis Yeaaayy...Weer van het lekkere voedsel genieten....Naja wel snel kilos kwijt raken haha....
Maar goed onderwerp heet Keuze gemaakt, wat voor keuze heb ik gemaakt....
Moest een keuze maken vanavond, en die heb ik gemaakt hoe zwaar die ook lig in mijn maag... Maar ik ga voor de coma kiezen, Tyler en Michelle hebben toch gelijk gehad en Mr.X en Arlina ook... Heb ook gezegd mocht het gewoon niet goed komen met mij, dan moeten ze de stekker er maar uit halen.... Want ik wil dan terug komen als gezond, en geen pijn.
De afgelopen dagen heb ik veel pijn gehad, veel ging er door mij heen.
Wat ik gewoon wil, is gewoon die man worden maar niet met deze pijn of overleven van dag tot dag... dat is geen optie...ik wil gewoon dan straks eruit komen en zeggen HEYYYY Whaaaatssaaaaappp daar ben ik en laten wij maar lekker Paintballen ( ja Michelle en Arlina jullie ook) Heb ja 10 mensen nodig hehe. Maar goed heb nog een paar minuten, daarom dat ik dit schrijf, heb al alles gezegd tegen familie, Kenjiro. Alles geregeld de beesten begravenis, Mr limpy gaat mee hahaha, ja als man in de kist (gerum voor Limpy)

Maar in iedere geval, jullie zijn ook familie voor mij, mijn broers en zussen.
Ik hou van jullie, en i will be back. Als ik het niet red, niet getreurd ik zal jullie missen.

Ik ga nog mijn laatste sigaretje roken. Michelle zei 8 uur slapen is goed voor een mens haha misschien ga ik het record maken hihi.
Arlina zei na dan kan ik nog even na de wc ^_^ (hou het netjes...anders formuleert)
Jullie zijn schatten, dankjewel iniedere geval voor alles.

:romance-grouphug: :romance-grouphug: :romance-grouphug:
Tot gauw Familie
:hug:

Groet, Elijah
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: Keuze gemaakt

Bericht door anon20181206 »

Ik ga mee met je keuze.
Terwijl jij zweeft ergens, denk ik aan jou :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat:
Gebruikersavatar
Aileen
Berichten: 98
Lid geworden op: 30 mar 2018, 19:59
Gender: Transgender
Locatie: Gdynia

Re: Keuze gemaakt

Bericht door Aileen »

Hoop dat als ik over een paar weken in Nederland ben, wij ergens dat pintje kunnen drinken - kun je gelijk mijn hond ontmoeten. Heb auto, kop van Noord-Holland is niet zo ver vanuit Nijmegen vergeleken met Warschau. Kom die kant wel op.

Slaap zacht Elijah.
Gott hat die Erde nur einmal geküsst. Genau an dieser Stelle, wo jetzt Nimwegen ist...
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Keuze gemaakt

Bericht door KeepzD »

Pittige keuze, knap dat die gemaakt is. Ik hoop dat we mekaar weer mogen treffen over een tijdje.
Forever myself
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Keuze gemaakt

Bericht door Benjamin »

Ik zal maar eerlijk zijn: ik vind het een bijzonder verhaal. Ik heb me er niet mee bemoeid maar ik heb wel met stijgende verbazing af en toe de chatgeschiedenis zitten lezen.

Terwijl ik het achtuurjournaal zat te kijken lag je nog op sterven, ons medegedeeld door je zus die exact dezelfde typo's maakt als jij en die de hartverwarmende moeite neemt om ondanks de hectiek en de schok live verslag te doen van je situatie, nadat ze het wachtwoord van je account wist te achterhalen, om zodoende een internetforum waar je een lange maand lid van bent deelgenoot te maken van de gebeurtenissen. Het is wel een schat, die zus. Om 00.20 lees ik een behoorlijk lang zelfgetypt bericht met smilies en de hele rataplan waarin je laconiek zo ongeveer je uitvaart aankondigt. Ik heb de chatgeschiedenis net weer nagelezen en het barst van de red lights (je vergeet bv. hier en daar dat je niet over jezelf in de eerste persoon moet praten als je je eigen zus bent), sorry. Ik ben te oud en zit te lang op internet om hier waarde aan te hechten, en ik hoop alleen maar van ganser harte dat je psychiatrische zorg ontvangt.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Keuze gemaakt

Bericht door Benjamin »

Beste “Sylvana”,

Ik vind het leuk om nu ook post te ontvangen van het alter ego, maar ik zal toch maar even hier reageren voor de transparantie. Ik ben me heel goed bewust van mijn eigen feilbaarheid, en ook van het feit dat ik het ooit misschien wel fout ga hebben. Toch, zonder op te scheppen: ik heb een neus voor catfishes en ik volg mijn neus gewoon.

Je vraagt waarom ik niet geloof en je vraagt, smeekt bijna, of ik je toch maar wil vertrouwen.

Wat me triggerde was dat een zus wiens broer zojuist is afgevoerd naar het ziekenhuis uitgebreid gaat zitten chatten. Ik vind dat raar, want het lijkt me dat je wel wat anders te doen hebt. Dat maakte dat ik even sterkte wenste maar mezelf verder afzijdig heb gehouden. Ik las de chatgeschiedenis terug, en daarin viel me onder andere op dat het onderscheid Elijah/”Sylvana” grammaticaal gezien nogal eens door elkaar loopt. Dat wijst op uit je rol vallen. Er is geen reden te verzinnen waarom je anders zulke zinnen produceert.

Het valt me ook op dat “Sylvana” voortdurend online is, zelfs vanmorgen om 7.15. Het lijkt me toch dat die vrouw nu wel wat anders te doen heeft dan constant rondhangen op een forum waar haar broer net een ruime maand lid van is. Waarom zou iemand dat doen? Je broer ligt op sterven en je gaat zitten keuvelen in een chatbox. Dat is niet logisch.

Over de verloofde waarvan eerst sprake was hoor ik trouwens ook helemaal niets, maar dat kan natuurlijk. Later begreep ik dat die verloving ineens verbroken is. Poef!

Ik ben me ervan bewust van hoe in de war mensen soms kunnen zijn. Ik zeg overigens niet dat het kwaadwillendheid hoeft te zijn; soms doen mensen rare dingen op internet en dan komt dat voort uit een ziektebeeld bv. Ik heb daar begrip voor maar je moet dan wel stoppen met lullen. Ik heb het ooit meegemaakt op het forum van Expreszo (bestaat niet meer inmiddels geloof ik) dat een nieuw iemand aankondigde kanker te hebben en dat heel ver doorvoerde (selfies in bed, op een meeting verschijnen en zogenaamd instorten waardoor er een taxi gebeld moest worden). Op een gegeven moment kwam dat aan het licht. Ik heb toen haar ouders gebeld - die stonden in het telefoonboek - en die bevestigden dat ze inderdaad in de war was en vaker rare dingen deed. Een ander voorbeeld was jaren daarvoor in de 90s, in de tijd dat er nog geen fora bestonden en ik op Usenet (nieuwsgroepen) zat. Op nl.eeuwig.september kwam een rouwende weduwe op de account van haar man, die recent actief was, aankondigen dat haar man ('zaliger') zelfmoord had gepleegd. Bleek later ook niets van te kloppen, hij leefde gewoon nog en bleek zelfs niet getrouwd te zijn. Kortom, als een vers lid van een community een ramp overkomt en mensen daar actief aandacht voor gaan genereren, vind ik dat verdacht. Waarom? Omdat het niet logisch is om zoiets te doen.

Tot slot, “Sylvana”, staat het eenieder vrij om dingen niet te geloven. Ik vind smeekbedes om vertrouwen een beetje sneu, en alleen maar verdachter. Waarom vind je het eigenlijk zo belangrijk dat een wildvreemde rare snuiter zoals ik je gelooft? Wat maakt dat uit? Je broer is ziek, je kunt je tijd volgens mij wel beter besteden dan door berichten te sturen aan mensen waar je niks mee hebt verder. Of zie ik dat even verkeerd nu? Overigens kan er vrij eenvoudig een vergelijking gemaakt worden tussen de IP-adressen van jou en van Elijah. Als blijkt dat “Sylvana” actief is vanaf een geheel ander IP-adres dat nog nooit eerder gebruikt is op T-Nederland, ga ik wel twijfelen aan mijn eigen instincten natuurlijk, en zal ik met stille trom afdruipen. Jij zou daarom kunnen vragen bij @Emma. Maar ik realiseer me terdege dat dit omdraaien van de bewijslast is. De bewijslast ligt bij mij. Gelukkig voor mij heb ik niet zo’n behoefte aan bewijs dus soit met peren.

Daar laat ik het even bij. Ik ga geen aandacht meer hieraan schenken.

Afbeelding
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -