Nieuwe chat! Zie dit topic.

Hallo mede 30ers

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Lucy999
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2017, 12:24
Gender: Anders
Locatie: Zuidholland zuid

Hallo mede 30ers

Bericht door Lucy999 »

Goeie dag,

Ik vroeg mij af of er een kletsgroepje is voor 30ers niet dat ik af wil doen op leeftijd maar er zijn toch wat verschillen dacht ik zo.

Ja dit ligt aan mij, ik praat niet erg makkelijk en ik ben de gene die leeftijds drempels ziet.
Mtf, getrouwd, en in dubio.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hallo mede 30ers

Bericht door Eva »

Het staat iedereen natuurlijk vrij om een groepje in het leven te roepen. Van 30ers, of wat dan ook. Buiten dit forum, dat wel :)

Met alle respect en in alle vriendelijkheid, maar diversiteit en zeker ook inclusiviteit blijven de basis voor dit forum.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Lucy999
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2017, 12:24
Gender: Anders
Locatie: Zuidholland zuid

Re: Hallo mede 30ers

Bericht door Lucy999 »

Dat snap ik volledig Eva, het is ook niet een exclusieve oproep ofzo vroeg me alleen af of het er is en zo ja, of iemand dan zijn of haar hand even wil opsteken. Dan pm'en we daarn lekker verder.

Ben het 100% met je eens dat inclusiviteit de kern dient te zijn.
Mtf, getrouwd, en in dubio.
Gebruikersavatar
Lucy999
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2017, 12:24
Gender: Anders
Locatie: Zuidholland zuid

Re: Hallo mede 30ers

Bericht door Lucy999 »

Euh.... okeej,

Inmiddels blijken er meer mensen mee te zitten graag leeftijds genootjes te spreken. Wil het nu zijn dat je er ook mee zit pm me dan even.

Het is niet de bedoeling een secundaire forum op te zetten, laat dat even duidelijk zijn. Maar miss in de vorm van een groepsapp ofzo lijkt mij wel leuk. Alle suggesties zijn welkom, er is nog niks concreets. In een gesprek is de 30ers club gevallen, nog maals er staat niks vast, maar het pakt wel lekker ;) .

Heel veel liefs en dikke knuffels Loes.
Mtf, getrouwd, en in dubio.