Lexa

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne
Contacteer:

Re: Lexa

Bericht door Alatàriël »

nou,

sinds gister heb ik eindelijk een account.
het heeft wat moeite gekost.
en uiteindelijk trad er nog een onbekend probleem in hun eigen systeem op waar door ik nog langer geen account kon aanmaken.

maar de man die mij via de mail helpt doet volgens mij zijn best.
maar je merkt aan alles dat het hele team daar enkel zwart/wit door de ogen kijkt en dat hun reglement ook erg zwart/wit is.
alles wat ik op mijn account qua beeldmateriaal wil wijzigen/plaatsen doe ik nu via die mail-man.
hij heeft iedereen op de betreffende afdelingen ingelicht en verteld wat er gaande is, en hij zegt ook dat hij er een uitleg bij heeft gedaan dat er meer is dan man en vrouw.
nou jah. neem ik nog maar met een korrel zout.
op dit moment gaat het goed.
ik heb netjes 2 maanden extra membership gekregen. en mijn abonnement loopt niet automatisch door.
na dit weekend (als alles goed gaat) dan mail ik nog met hem. en probeer ik via hem het beleid bij lexa aan te passen.
ze zijn echt heel kortzichtig.
heel naar is dat.
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
Irisaperture
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 okt 2018, 19:22
Gender: Trans MtF

Re: Lexa

Bericht door Irisaperture »

Of het Lexa was weet ik niet meer zeker, maar toen ik mij op een datingsite aanmeldde toen ik net wist dat ik transgender was, liep ik vast bij het invullen van mijn profiel.
Heel ruimdenkend had men de optie "Transgender" toegevoegd bij de opties om het profiel mee aan te vullen met persoonlijke informatie, maar had die optie wel in het rolmenu gezet met "Geaardheid".

Toen ik de systeembeheerders een mail stuurde dat hoewel het vooruitstrevend was de optie überhaupt tegen te komen maar dat deze én op de verkeerde plek stond en beperkt was in de zin van dat ik niet kon aangeven welke kant op ik ging en bovendien niet op wie ik viel, kreeg ik een reactie terug dat als ik transgender was dat ik dan de optie "Transgender" kon gebruiken. :lol:
Opnieuw uitleggen dat ik niet kon aangeven of ik een man-vrouw of vrouw-man transgender was resulteerde in de reactie: "Als u transgender invult wordt uw profiel automatisch ingesteld dat u op zoek bent naar mannen".

Het concept dat transgender zijn én op iets anders dan mannen vallen als je vrouw wordt of wil worden was overduidelijk iets waar men nog nooit van had gehoord, ik heb daar toen uiteindelijk ook geen profiel aangemaakt, zeker ook nog omdat ik op internet spaarzame verhalen van man-vrouw transgenders tegenkwam die bij die site vrijwel uitsluitend berichten kregen van transseksuelen-jagers, mannen die het buitengewoon interessant vonden om het eens met een vrouw die nog een penis heeft te willen doen, simpelweg omdat het ontwerp van hun systeem de flexibiliteit van een betonnen deur had.
Een van de flauwste grappen die er mogelijk is in omroepland: "Iris...MINDER IRIS!!"
Plaats reactie