Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gaming

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Gaming

Bericht door Marica »

Patience
OpenRA : open source remake van Dune 2000 en Command&Conquer Red Alert en Tiberian Dawn
https://www.openra.net/download/
Mahjong

Myst online Uru. :hbeat:

PlayStation : GTA V :wship:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Kams
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2018, 17:35
Gender: Vrouw

Re: Gaming

Bericht door Kams »

> Rustig / strategie <
Anno (1404/2070/2205)
Ori and the blind forest.
Age of (Empires3/Mythology)
Defence Grid 2
Prison Architect

> Shooters <
Destiny 2
Dying light

> Voor het verhaal <
Subnautica
Ori and the Blind Forest

> Voor de stress <
Studeren
Our loneliest, are found to be the kindest. The saddest among us are witnessed smiling the brightest. And our most damaged, are often our wisest. They've seen what lies behind those doors, and they do not wish it's suffering onto anyone else.
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Gaming

Bericht door Matijs »

Mr.X schreef: 21 jan 2019, 22:31 ....The Power Rangers. Oh ja, dat weet ik nog wel. Als kind was ik ook helemaal fan. Vorig jaar heb ik de film gezien. Wat een tegenvaller!
De film die in de bioscoop kwam? Die heb ik dan niet gezien.
Ik wilde eens die afleveringen terugkijken (vooral die ene met heel veel rode Power Rangers erin vond ik toen geweldig), maar haakte al af na een paar minuten. Zo nep.
###
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Gaming

Bericht door Anon20190508 »

Ciem schreef: 22 jan 2019, 18:28
Mr.X schreef: 21 jan 2019, 22:31 ....The Power Rangers. Oh ja, dat weet ik nog wel. Als kind was ik ook helemaal fan. Vorig jaar heb ik de film gezien. Wat een tegenvaller!
De film die in de bioscoop kwam? Die heb ik dan niet gezien.
Ik wilde eens die afleveringen terugkijken (vooral die ene met heel veel rode Power Rangers erin vond ik toen geweldig), maar haakte al af na een paar minuten. Zo nep.
Toch leuk om dan te bedenken hoe geweldig je dat vroeger vond, he!
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Gaming

Bericht door Matijs »

Jeroen schreef: 22 jan 2019, 06:45
Ciem schreef:
Jeroen schreef: 21 jan 2019, 21:38
Dat had ik laatst ook, toen voor 3 euro de complete versie via steam aangeschaft met alle uitbreidingspakketten. Miss de moeite waard om daar even te kijken

Geen tegenvaller om weer eens te doen?
Vroeger was ik bijvoorbeeld helemaal gek van de Power Rangers, maar die serie/films moet je niet op een latere leeftijd gaan kijken.
Nee, ik vond het geen tegenvaller. Af en toe een keer een paar uurtjes spelen is prima. Hou zelf niet van dagen lang dit soort games spelen. Maar blijft grappig, een pretpark bouwen
Ik ben ook niet van uren of dagen spelen. Ik stop meestal na een uurtje, soms net twee.
Bedankt voor de tip btw. Ik zal binnenkort eens rondkijken. Mijn broer zei dat de uitbreidingspakketten ook voor weinig geld op Bol.com staan.
###
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Gaming

Bericht door KeepzD »

Kams schreef: 22 jan 2019, 17:38 > Rustig / strategie <
Anno (1404/2070/2205)
Ori and the blind forest.
Age of (Empires3/Mythology)
Defence Grid 2
Prison Architect

> Shooters <
Destiny 2
Dying light

> Voor het verhaal <
Subnautica
Ori and the Blind Forest

> Voor de stress <
Studeren

Zware boks voor Prison architect! Speel het (te) weinig atm, maar is GEWELDIG!! :D
Forever myself
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Gaming

Bericht door Matijs »

Eros schreef: 22 jan 2019, 18:31
Ciem schreef: 22 jan 2019, 18:28
Mr.X schreef: 21 jan 2019, 22:31 ....The Power Rangers. Oh ja, dat weet ik nog wel. Als kind was ik ook helemaal fan. Vorig jaar heb ik de film gezien. Wat een tegenvaller!
De film die in de bioscoop kwam? Die heb ik dan niet gezien.
Ik wilde eens die afleveringen terugkijken (vooral die ene met heel veel rode Power Rangers erin vond ik toen geweldig), maar haakte al af na een paar minuten. Zo nep.
Toch leuk om dan te bedenken hoe geweldig je dat vroeger vond, he!
Zeker!
Ik had daar echt een soort van obsessie van, volgens mij. Ik maakte tekeningen -zelfs een lied-, ik schreef verhalen erover (met mij uiteraard in de hoofdrol) ik had actiefiguren, films, pc-spelletjes -ik wilde eigenlijk alles van Power Rangers hebben-, tijdens het buitenspelen deed ik alsof ik er één was (samen met klasgenootjes). Ik dacht ook echt dat ik er één zou worden later xd
Ik ben nooit echt fan van iemand geweest, ik was fan van deze superhelden. Geweldige tijd.
###
Gebruikersavatar
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Gaming

Bericht door AstroNoud »

Ciem schreef: Mijn broer zei dat de uitbreidingspakketten ook voor weinig geld op Bol.com staan.
Ja klopt, heb zelf geen disk ingang in de laptop dus ik wijk altijd uit naar (legale) download sites zoals steam
I will not yield!
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Gaming

Bericht door KeepzD »

Ciem schreef: 22 jan 2019, 18:40
Eros schreef: 22 jan 2019, 18:31
Ciem schreef: 22 jan 2019, 18:28

De film die in de bioscoop kwam? Die heb ik dan niet gezien.
Ik wilde eens die afleveringen terugkijken (vooral die ene met heel veel rode Power Rangers erin vond ik toen geweldig), maar haakte al af na een paar minuten. Zo nep.
Toch leuk om dan te bedenken hoe geweldig je dat vroeger vond, he!
Zeker!
Ik had daar echt een soort van obsessie van, volgens mij. Ik maakte tekeningen -zelfs een lied-, ik schreef verhalen erover (met mij uiteraard in de hoofdrol) ik had actiefiguren, films, pc-spelletjes -ik wilde eigenlijk alles van Power Rangers hebben-, tijdens het buitenspelen deed ik alsof ik er één was (samen met klasgenootjes). Ik dacht ook echt dat ik er één zou worden later xd
Ik ben nooit echt fan van iemand geweest, ik was fan van deze superhelden. Geweldige tijd.
Same! Tot ik het van m'n moeder niet meer mocht kijken na het eten (was altijd iets te fanatiek tegen mn zusjes daarna :whistle: ) Maar echt zoooo vaak nagedaan haha.
Forever myself
Gebruikersavatar
Kams
Berichten: 49
Lid geworden op: 26 dec 2018, 17:35
Gender: Vrouw

Re: Gaming

Bericht door Kams »

DennisH schreef: 22 jan 2019, 18:34 Zware boks voor Prison architect! Speel het (te) weinig atm, maar is GEWELDIG!! :D
Het heeft een uitdaging op het micromanagement deel ervan. Dat vind ik er tof aan. Spellen zoals Anno zijn goed. Maar als je eenmaal in endgame bent. Kan het spel ook niks meer je kant op gooien.
Our loneliest, are found to be the kindest. The saddest among us are witnessed smiling the brightest. And our most damaged, are often our wisest. They've seen what lies behind those doors, and they do not wish it's suffering onto anyone else.