Gaming

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Plaats reactie
Ærin
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 apr 2019, 16:08
Gender: Vrouw

Re: Gaming

Bericht door Ærin »

Mr.X schreef: 15 jun 2019, 11:46
Ærin schreef: 13 jun 2019, 22:40 Speelt iemand hier eigenlijk World of Warcraft?
Ik ook, maar ben geen trouwe speler. Ik speel het sinds m'n 19de meer af dan aan. In m'n twintiger jaren heb ik wel wat serieus geraid, maar stopte daar na een aantal jaren mee. Daarna kom ik bij elke expansion vaak een maandje of twee terug, en stop dan weer tot de nieuwe expansion.

Welke servers zitten jullie? En welke faction?
Earthen Ring, en natuurlijk Alliance (zoals het nette meisjes betaamt).

Ærin :hbeat:
Blue
Berichten: 214
Lid geworden op: 06 mar 2015, 10:20
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Gaming

Bericht door Blue »

Ærin schreef: 13 jun 2019, 22:40 Speelt iemand hier eigenlijk World of Warcraft?
Nee al twee jaar niet meer, maar wel een tijd gedaan, begonnen ergens in 2011.
Nu alleen nog Legendary Game of Heros op telefoon. (soort match-3 maar dan iets geavanceerder )
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Gaming

Bericht door Mr.X »

Ærin schreef: 25 jun 2019, 21:08
Mr.X schreef: 15 jun 2019, 11:46
Ærin schreef: 13 jun 2019, 22:40 Speelt iemand hier eigenlijk World of Warcraft?
Ik ook, maar ben geen trouwe speler. Ik speel het sinds m'n 19de meer af dan aan. In m'n twintiger jaren heb ik wel wat serieus geraid, maar stopte daar na een aantal jaren mee. Daarna kom ik bij elke expansion vaak een maandje of twee terug, en stop dan weer tot de nieuwe expansion.

Welke servers zitten jullie? En welke faction?
Earthen Ring, en natuurlijk Alliance (zoals het nette meisjes betaamt).

Ærin :hbeat:
Haha, a blue girl. Ach ja....Vroeger was the Horde slecht. Toen voor lange tijd niet echt meer. Nu, met Sylvanas die toch echt wel weer zo evil is dat zelfs haar eigen Horde tegen haar keert is het wel weer duidelijk dat de Horde slecht is. Of toch niet, met leiders die tegen haar keren? Dun dun duuuuun!

Ik zelf ben begonnen als Ally, toen hele tijd Horde gespeeld en nu weer Alliance (Worgen, so still butt ugly...).
IlseS
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 sep 2019, 14:15
Gender: Trans MtF
Locatie: Friesland

Re: Gaming

Bericht door IlseS »

Ik speel nog steeds WoW op Argent Dawn en beetje op Tarren Mill, al sinds 2005 maar met lange pauze na Wrath of the Lich King tot eind Legion. Verder speel ik ook veel andere games en verzamel ze een beetje, samen met game consoles. Mijn Steam account is overvolle backlog aan games en verder ondertussen ook al meer backlog op andere online en console platformen. Speel voor al RPG en adventure games. Gaming heeft wel veel geholpen bij transitie en de sanity te houden bij de weg er naar toen.
AydenS
Berichten: 133
Lid geworden op: 12 jan 2020, 20:09
Gender: Man

Re: Gaming

Bericht door AydenS »

Diablo veel gespeeld tot een paar jaar terug. Nu weer begonnen met Fortnite 😅
Caelan
Berichten: 137
Lid geworden op: 08 okt 2019, 13:48
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Limburg

Re: Gaming

Bericht door Caelan »

Ik heb vorige week een nieuwe xbox gekocht. De oude 360 vervangen voor een one. Gelijk voorzien van een aantal games:

Alle Gears of War games, Spyro, Overwatch, The Witcher, Diablo 3, Assassins Creed Origins en Red Dead Redemption II.

Zeer blij mee!
"There will be haters, there will be doubters, there will be non-believers, and then there is you, proving them wrong."
Anon20220124
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 dec 2019, 18:58
Gender: ———

Re: Gaming

Bericht door Anon20220124 »

Ik speel sinds kort Overwatch, vind het competitieve deel wel een beetje... :? zoveel toxiciteit. Verder Dead by Daylight, Space Engineers.. Af en toe wat Terraria, Minecraft en Don't Starve met anderen of net waar ik even zin in heb. Veel survival en bouw-dingen en af en toe wat puur shooters of swordplay.

Wat ik merk is dat hoe meer ik als mannelijk geaccepteerd wordt hoe minder het een probleem voor me is om meisjesachtige dingen te accepteren. Voorheen was er die druk mezelf te bewijzen, nu mag mijn character best roze met een rokje zijn, waarom ook niet. Maakt niemand minder man. Ben alsnog niet enorm into typische vrouwenspellen, behalve dan de Sims 1 en 3 elke paar jaar.. Maar dat blijven gewoon leuke spellen.
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Gaming

Bericht door Mr.X »

IlseS schreef: 01 jan 2020, 17:53 Ik speel nog steeds WoW op Argent Dawn en beetje op Tarren Mill, al sinds 2005 maar met lange pauze na Wrath of the Lich King tot eind Legion.
Ik zit ook op die server! Speel je nog? En roleplay je dan ook?
Lokien
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 aug 2019, 16:10
Gender: Vrouw

Re: Gaming

Bericht door Lokien »

Ik speel weer eens grim dawn, en ik wacht op Diablo IV en hoop dat het wat wordt. Diablo I en II heb ik wel heel erg veel gespeeld.
The wisest men follow their own direction
EvaTheOneAndOnly
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jan 2020, 23:21
Gender: Onzeker

Re: Gaming

Bericht door EvaTheOneAndOnly »

Speel zelf veel minecraft en hollow knight. Minecraft is fijn want je hele karakter en wereld zijn maakbaar en je kan zijn wie je wilt (man vrouw of paarse kubus in driedelig pak haha) en niemand die iets van oordelen geeft. Hollow knight is vage metroidvenia waarin alles insecten zijn en gender alleen bestaat als je moeite doet want Insecten hebben geen menselijke geslachtskenmerken.
Be proud of your place in the universe. It is small, but yet, it is
Plaats reactie