Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gaming

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Gaming

Bericht door KeepzD »

JesseJessie schreef: 21 jan 2019, 19:58
Sara schreef: 19 jan 2019, 21:13 Alles met Adventure- en/of RPG-achtige elementen trekt wel mijn aandacht. Ik ben opgegroeid met Nintendo vanaf Game Boy en SNES en de Zelda-serie is zo'n beetje de oorsprong van wat ik leuk vind games. Eentje die ik al een tijd niet heb gespeeld is Minish Cap, maar daar moet ik ook een (werkende) GBA voor op gaan graven ergens 😁
Als het goed is heb ik nog ergens een GBA liggen. Ik kan wel even zoeken en kijken of die het nog doet, dan mag je hem best lenen als je wil.
https://www.mariogba.nl/GBA-Spelcomputer.php

Eventueel daar ook nog 2e hands met garantie te koop. Veilige site, ik bestel daar regelmatig :)
Forever myself
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Gaming

Bericht door Sara »

Bedankt voor het aanbod en de tip, maare:

Afbeelding

Zelf maar even de zolder opgedoken, de Nintendo-goden zijn me goed gezind 😁
JesseJessie
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 nov 2018, 16:07
Gender: Genderfluid

Re: Gaming

Bericht door JesseJessie »

Nice😁
Gebruikersavatar
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Gaming

Bericht door AstroNoud »

Ik game voornamelijk via de xbox, speel veel f1, al sinds de versie van 2012 ze allemaal gespeeld. Verder gta V, fifa en heel soms nog black ops of iets van Sherlock Holmes
Ciem schreef: Vroeger hield ik van pc-games als Rollercoaster Tycoon. Dat spel zal ik best nog eens willen spelen
Dat had ik laatst ook, toen voor 3 euro de complete versie via steam aangeschaft met alle uitbreidingspakketten. Miss de moeite waard om daar even te kijken
I will not yield!
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Gaming

Bericht door Matijs »

Jeroen schreef: 21 jan 2019, 21:38
Ciem schreef: Vroeger hield ik van pc-games als Rollercoaster Tycoon. Dat spel zal ik best nog eens willen spelen
Dat had ik laatst ook, toen voor 3 euro de complete versie via steam aangeschaft met alle uitbreidingspakketten. Miss de moeite waard om daar even te kijken

Geen tegenvaller om weer eens te doen?
Vroeger was ik bijvoorbeeld helemaal gek van de Power Rangers, maar die serie/films moet je niet op een latere leeftijd gaan kijken.
###
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Gaming

Bericht door Mr.X »

....The Power Rangers. Oh ja, dat weet ik nog wel. Als kind was ik ook helemaal fan. Vorig jaar heb ik de film gezien. Wat een tegenvaller!
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gaming

Bericht door Emma »

Image

Nog steeds Tomb Raider... helemaal als ze er een Utah Teapot in verstoppen...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Gaming

Bericht door Anon20190122 »

Mr.X schreef: 21 jan 2019, 22:31 ....The Power Rangers. Oh ja, dat weet ik nog wel. Als kind was ik ook helemaal fan. Vorig jaar heb ik de film gezien. Wat een tegenvaller!
Ja kan ik mij ook nog herinneren was het altijd tijd om te kijken wat er op de andere kanalen was ik vond dat ongeveer net zo interessant als testbeeld.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gaming

Bericht door Anon20230219 »

Tja dit topic doorlezende ben ik toch een uitzondering.
Ik mag graag lekker racen op de PS3, vermoed dat het komt dat ik nooit mijn rijbewijs heb mogen halen...maar autorijden echt heel erg gaaf vindt.
Ben nog niet niet aan de hormonen dus weet niet wat ik over een maand of 2 van deze race spellen nog vindt?
ik mag ook graag eenvoudige combat spellen spelen welke betrekking hebben op de 2e wereldoorlog.
Wil niet teveel hoeven na te denken als ik een spel speel, dat nadenken doe ik al genoeg met mijn elektronica hobby :)
Is gewoon voor ontspanning meer niet.
Gebruikersavatar
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Gaming

Bericht door AstroNoud »

Ciem schreef:
Jeroen schreef: 21 jan 2019, 21:38
Ciem schreef: Vroeger hield ik van pc-games als Rollercoaster Tycoon. Dat spel zal ik best nog eens willen spelen
Dat had ik laatst ook, toen voor 3 euro de complete versie via steam aangeschaft met alle uitbreidingspakketten. Miss de moeite waard om daar even te kijken

Geen tegenvaller om weer eens te doen?
Vroeger was ik bijvoorbeeld helemaal gek van de Power Rangers, maar die serie/films moet je niet op een latere leeftijd gaan kijken.
Nee, ik vond het geen tegenvaller. Af en toe een keer een paar uurtjes spelen is prima. Hou zelf niet van dagen lang dit soort games spelen. Maar blijft grappig, een pretpark bouwen
I will not yield!