Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gaming

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Gaming

Bericht door Matijs »

DennisH schreef: 22 jan 2019, 19:00 Same! Tot ik het van m'n moeder niet meer mocht kijken na het eten (was altijd iets te fanatiek tegen mn zusjes daarna :whistle: ) Maar echt zoooo vaak nagedaan haha.
Je zusjes waren de slechteriken? :o
###
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Gaming

Bericht door Anon20190508 »

Ciem schreef: 22 jan 2019, 21:22
DennisH schreef: 22 jan 2019, 19:00 Same! Tot ik het van m'n moeder niet meer mocht kijken na het eten (was altijd iets te fanatiek tegen mn zusjes daarna :whistle: ) Maar echt zoooo vaak nagedaan haha.
Je zusjes waren de slechteriken? :o
Zusjes, altijd toch? :P
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Gaming

Bericht door Matijs »

Eros schreef: 22 jan 2019, 21:29
Ciem schreef: 22 jan 2019, 21:22
DennisH schreef: 22 jan 2019, 19:00 Same! Tot ik het van m'n moeder niet meer mocht kijken na het eten (was altijd iets te fanatiek tegen mn zusjes daarna :whistle: ) Maar echt zoooo vaak nagedaan haha.
Je zusjes waren de slechteriken? :o
Zusjes, altijd toch? :P
Hmm, ik had wel vaker ruzie met mijn zusje dan met mijn broers. Maaaar.. dat kan ook toevallig zijn.
###
Gebruikersavatar
Jennifer19
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 feb 2014, 19:48
Gender: Vrouw
Locatie: Hoorn

Re: Gaming

Bericht door Jennifer19 »

Altijd een gamer geweest daar heeft mijn transitie niets aan veranderd , ook niet kwa wat ik Uberhaubt speel kwa games .

Wat ik speel nou ja de lijst is extreem lang ben namelijk niet alleen een gamer maar ook een collector van games dus heb keuze genoeg.

Kwa prison architect ja dat is erg leuk kan altijd heel snel ook mis gaan als je even niet oplet haha.

ik speel alles wat er in mijn collectie zit ,
https://cloud.collectorz.com/saeko/games/
Dit is mijn collectie . Enige dat er niet tussenstaat zijn psplus games en dat soort abonement services want dat is zoiets van betaal je niet ervoor kan je het ook niet spelen . ik weet wel dat world of warcraft hetzelfde is eigenlijk echter gezien het feit dat ik world of warcraft fysiek heb zie ik dat als een collectie item ook.
Afbeelding

Afbeelding
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Gaming

Bericht door Matijs »

Ik heb vanmiddag een uurtje Rollercoaster Tycoon 3 gespeeld, één van de games die ik in mijn jeugd speelde. Wat een frusterend spel. Achtbanen bouwen lijkt wel hogere wiskunde :/
###
Gebruikersavatar
Aldwin
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 nov 2017, 22:58
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/Hem
Locatie: Friesland

Re: Gaming

Bericht door Aldwin »

Altijd wel een gamer geweest. de laatste tijd veel Skyrim, Kingdom Come Deliverance en GTA 5.
verder speel ik wel Sims, Wildlife Park 2, The Witcher 3, Age Of Empires 2, Fallout, Mount & Blade, Assassin's Creed en Universim

Vroeger heel veel Miel Monteur spellen gespeeld, dat zou ik nog wel eens willen doen :lol:
Be exactly who you want to be, do what you want to do
I am he and she is she but you're the only you
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Gaming

Bericht door Anon20200101 »

Ik heb weinig ge-game-d, maar als ik 't dan deed, dan wel een poosje heel fanatiek.
Het begon allemaal met Police Quest, Space quest, King's quest, en Leisure Suit Larry.
Toen ik in Eschede op de campus woonde (bijna had ik geschreven "studeerde") waren het vooral de network games Descent, Command & Conquer, Need for Speed, en ook Transport Tycoon.
Daarna was ineens de beurt aan Drakan,
En het laatst spel wat ik in binge-mode heb gespeeld was Machinarium.
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Gaming

Bericht door Matijs »

Aldwin schreef: 13 apr 2019, 22:38 Vroeger heel veel Miel Monteur spellen gespeeld, dat zou ik nog wel eens willen doen :lol:
Miel Monteur! Altijd feest wanneer de buurman (geloof ik) auto-onderdelen kwam brengen, haha.
###
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Gaming

Bericht door Marica »

LauraHeleneN schreef: 14 apr 2019, 00:23 Ik heb weinig ge-game-d, maar als ik 't dan deed, dan wel een poosje heel fanatiek.
Het begon allemaal met Police Quest, Space quest, King's quest, en Leisure Suit Larry.
Toen ik in Eschede op de campus woonde (bijna had ik geschreven "studeerde") waren het vooral de network games Descent, Command & Conquer, Need for Speed, en ook Transport Tycoon.
Daarna was ineens de beurt aan Drakan,
En het laatst spel wat ik in binge-mode heb gespeeld was Machinarium.
Command & Conquer fan vanaf het eerste uur hier. En ik speel het nog vrijwel dagelijks via OpenRA
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Gaming

Bericht door Sara »

Ik speel de PS4-rerelease van de eerste Borderlands om weer in vorm te komen voor Borderlands 3 in september 😁